ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

با سلامی دیگر. امروز یک پروژه الکترونیک قدرت شبیه

با سلامی دیگر. امروز یک پروژه الکترونیک قدرت شبیه

Nonisolated High Step-up Boost Converter

Integrated With Sepic Converter



IEEE Transactions on Power Electronics 2010


با سلامی دیگر. امروز یک پروژه الکترونیک قدرت شبیه سازی شده در محیط متلب MATLAB از ژورنال IEEE JOURNAL OF PHOTOVOLTAICS 2013 برای شما آماده کرده ایم. موضوع این مقاله در ارتباط با " مدل فتوولتائیک دینامیکی ترکیب خازنی با مشخصات بایاس معکوس " میباشد. سیستم های فتوولتائیک معمولاً فقط برای مدل ویژگی های بایاس مستقیم dc که به طور معمول با مدار تک دیودی میباشد استفاده میشوند. این در حالی میباشد که در این روش به دقت منحنی های I-V تحت حالت بایاس مستقیم مدل شده و فاقد ویژگی های دینامیکی و بایاس معکوس میباشند. این مطالعه یک مدل ریاضی جامع PV براساس اجزای مدار را توسعه میدهد که ویژگی های دینامیکی، بایاس مستقیم و معکوس را شامل میشود. برای تهیه پک کامل پروژه با مدیر وبلاگ در تماس باشید.

***********
[email protected]
azsoftir.com
***********
[email protected]
A Dynamic Photovoltaic Model Incorporating

Capacitive and Reverse-Bias Characteristics




IEEE JOURNAL OF PHOTOVOLTAICS

با سلام و درودی دیگر. امروز یک Paper 2010 از ژورنال معتبر IEEE TRANSACTIONS ON POWER DELIVERY برای شما آماده کرده ایم. موضوع این مقاله در ارتباط با "یک تبدیل سه فاز به پنج فاز جدید با استفاده از اتصال ترانسفورماتوری خاص" میباشد. ولتاژ ورودی و خروجی ثابت بوده و تنها خروجی پنج فاز به وجود آمده است. این مقاله در محیط سیمولینک متلب MATLAB شبیه سازی شده است. همچنین ترجمه کامل این مقاله آماده ارائه میباشد. برای دریافت پک کامل شبیه سازی با مدیر وبلاگ در تماس باشید.


A Novel Three-Phase to Five-Phase

Transformation

Using a Special Transformer Connecبا سلام. امروز قصد داریم یک مقاله ژورنالی IEEE 2010 با موضوع " کلیدزنی نرم مبدل Boost در حوزه CCM با بهره ولتاژ بالا برای کاربردهای قدرت زیاد " به شما معرفی کنیم. مدل جدید ارائه شده در این مقاله برای اصلاح ضریب قدرت، ماشین های الکتریکی هیبریدی و سیستم های تبدیل انرژی سلول (پیل) سوختی کاربرد دارد. نتایج تجربی از یک نمونه اولیه 1.5 کیلو واتی برای اثبات مفهوم مدل پیشنهادی ارائه شده است. این مقاله در محیط متلب MATLAB شبیه سازی شده است. برای تهیه پک کامل پروژه با مدیر وبلاگ در تماس باشید.

***********
[email protected]
azsoftir.com
***********
[email protected]

Soft-Switched CCM Boost Converters With High

Voltage Gain for High-Power Applications




IEEE TRANSACTIONS ON POWER ELECTRONICS 2010

tion

روژه آماده تولید پراکنده (DG) و ارزیابی قابلیت اطمینان در سیستم های قدرت
با سلام. امروز یک پروژه فوق العاده قوی و با کیفیت که در یکی از معروفترین ژورنال های Elsevier یعنی " Renewable Energy" چاپ شده را برای شما در محیط Matlab شبیه سازی و آماده کرده ایم. در واقع این پروژه ترکیبی از موضوع تولید پراکنده و ارزیابی قابلیت اطمینان در سیستم های قدرت میباشد. در این مقاله قابلیت اطمینان سیستم های فتوولتائیک (PV) در شبکه های مقیاس بزرگ مورد بررسی قرار گرفته است. فرض بر این بوده که تعمیرات نداشته باشیم لاندا ثابت (بهترین عملکرد) باشد. این مقاله به طور کامل و دقیق کدنویسی شده و نتایج به صورت کاملاً دقیق به دست آمده است. برای تهیه پک کامل شبیه سازی با مدیر وبلاگ در تماس باشید.



***********
[email protected]
azsoftir.com
***********
[email protected]
Reliability of large-scale grid-connected

photovoltaic systems

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: با سلامی دیگر. امروز یک پروژه الکترونیک قدرت شبیه
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط