ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

با گل های آقای گل فروش، همیشه خاص و متفاوت جلوه کن

با گل های آقای گل فروش، همیشه خاص و متفاوت جلوه کن

زیباترین هدیه، گران قیمت ترین هدیه نیست، بلکه با ارزش ترین آن است. شما با هیچ هدیه ای، زیباتر و با ارزش تر از گل های آقای گل فروش نمی توانید خاص و متفاوت باشید. شاید بهترین هدیه ای که می توانید برای پدر، مادر، همسر و کسانی که دوستشان دارید بخرید، یک دسته گل ساده، اما شیک و زیبا با گل آرایی اسپورت و فانتزی آقای گل فروش باشد.
محصولات ویژه ی آقای گل فروش که با گل آرایی اختصاصی آقای گل فروش تزئین می شوند را به کسانی که بیشتر دوستشان دارید هدیه کنید تا آنها، لذت خاص بودن و متفاوت بودن را تجربه کنند. البته شما هم با خرید و هدیه ی این محصولات، متفاوت از دیگران جلوه خواهید کرد.
اگر فرصت و یا امکان شرکت در مراسم دوستان و عزیزانتان را ندارید، کافیست به وب سایت آقای گل فروش سر بزنید تا از نحوه ارسال گل به دیگر نقاط مطلع شوید.
شیک ترین و زیباترین گل های ایرانی و خارجی را به صورت دسته گل، تاج گل، تاج گل ترحیم، سبد گل، گل و عروسک، دسته گل عروس و ماشین عروس با گل آرایی فانتزی و اسپورت را از آقای گل فروش تهیه کنید.
آقای گل فروش آماده ی همکاری با شرکت ها و ارگان ها جهت عرضه ی گل و گل آرایی محیط کار برای ایجاد محیطی شاد و نشاط انگیز برای مدیران و کارکنان می باشد.
جهت خرید یا سفارش هر یک از محصولات آقای گل فروش و اطلاع از نحوه ی ارسال گل به دیگر کشورها هم اکنون به وب سایت ما به آدرسwww.aghayegolforush.com مراجعه نمایید. 
آدرس: تبریز، ولیعصر، فلکه پروین اعتصامی، روبروی قنادی پاک، جنب خشکشویی اعتصامی، آقای گل فروش
محمد رضایان
تلفن 3324791 – 0411
ایمیل: [email protected]

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان آذربایجان شرقی
آدرس :  استان آذربایجان شرقی - تبریز
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: با گل های آقای گل فروش، همیشه خاص و متفاوت جلوه کن
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :