ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

برش لیزر در استان قزوین

برش لیزر در استان قزوین

کارگاه برش لیزر گروه صنعتی گوهر صنعت،با بیش از هشت سال سابقه آماده ارایه بهترین خدمات برش و حک بر روی فلزات با استفاده از تکنولوژی لیزر است.

برای برش لیزر ابتدا طرح مورد نظر خود را توسط کامپیوتر طراحی کنید و فایل (یا نقشه پرینت شده) و متریال مورد نظر را به ما تحویل داده ، بقیه کار را به ما سپرده و قطعات مورد نظر را با سرعت و دقت و کیفیت بسیار بالا تحویل بگیرید.

در کارگاه برش لیزر گوهر صنعت از دستگاههای لیزر به قدرت 3 کیلو وات استفاده می شود که قادر است ورقه های فلزی از متریال های مختلف را به ضخامتهای زیر برش بزند.

برش لیزر آهن تا ضخامت 25mm

برش لیزر استیل تا ضخامت 15mm

برش لیزر آلومینیوم تا ضخامت 10mm

برش لیزر فلزات رنگی مانند برنج و مس در حال حاضر با تکنولوژی لیزر امکانپذیر نمی باشد و برای برش این مواد می توان از روشهای دیگر مانند واتر جت استفاده کرد که در گروه صنعتی گوهر صنعت خدمات برش واتر جت هم ارایه می شود.

گروه صنعتی گوهر صنعت در زمینه انجام خدمات برش ورق بالاترین استاندارد های کیفیت را عرضه می کند. این شرکت در رابطه با پروژه هایی که تقبل میکند و به انجام می رساند روش های کنترل کیفیت سخت گیرانه ای را دنبال می کند. در ابتدا ورق هایی که به دست شرکت می رسند به دقت بررسی می شوند تا آستانه تحمل و هر گونه آسیب احتمالی به آن ها تشخیص داده شود. هر مرحله از فرآیند برش از شروع تا پایان، به دقت توسط تیم متخصصین کنترل کیفیت بررسی می شود. پیش از ارسال ورق های برش داده شده ارزیابی نهایی صورت می گیرد و تنها زمانی محصولات ارسال می شوند که علاوه بر تطابق با ویژگی های عرضه شده توسط مشتری، دارای استاندارد های مورد نظر متخصین کنترل کیفیت شرکت باشند. در نهایت بسته بندی و ارسال محصولات به نحوی انجام می شود که از آسیب به محصول در حین ارسال جلوگیری شود.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان قزوین
آدرس :  استان قزوین - قزوین
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: برش لیزر در استان قزوین
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :