ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

بر هارد ذهنتان نرم افزار ثروت نصب کنید

بر هارد ذهنتان نرم افزار ثروت نصب کنید

قیمت : 10 هزار تومان

آیا می خواهید هر آنگونه که می خواهید، ذهنتان را پروگرام و برنامه ریزی کنید؟

مثلا بر روی هارد ذهنتان نرم افزار پول،طلا،ثروت و................... دروس زبان خارجی، قرآن و.... نصب کنید؟

حتما تا به حال به این نتیجه رسیده اید که کسب ثروت برای بعضی از آدمها خیلی آسان و براحتی آب خوردن است . و یا حفظ قرآن برایشان خیلی آسان است . آیا فکر می کنید آنها نسبت به شما هوش قدرتمند تری دارند و یا روزانه چهار یا پنج ساعت بیشتر از شما کار می کنند؟ یا اینکه فکر میکنید که خوش شانس ترند؟

باید به شما مژده بدهم هیچ یک از گزینه های بالا درست نیستند. آنها به گونه ای متفاوت فکر میکنند و حتما و بدون شک شما نیز می توانید این متفاوت بودن را یاد بگیرید و مانند آنها زندگی کنید.

شما بر هارد کامپیوترتان آهنگی از یک خواننده ی عرب نصب کرده اید آیا هنگام اجرای آهنگ اگر شما انتظار داشته باشید کا خواننده فارسی بخواند، بنظرتان فکری بدون منطق و مضحک نیست ؟ شما باید ثروت را ابتدا در مغزتان کاشته و سپس آنرا در بیرون از خود بدست بیاورید.

ما گام به گام و قدم به قدم مراحل برنامه ریزی ذهنی را برای شما نوشته و تشریح کرده ایم . در بخش دوم کتاب از نظر علمی به معرفی ذهن بشر پرداخته ایم ، فقط به خاطر اینکه به عظمت و قدرت ذهنتان پی ببرید . مراحل بعدی همگی بصورت عملی تشریح شده و ما توصیه میکنیم حد اقل دو بار کتاب را بخوانید تا بیشتر با آن مانوس گردید. هر سوالی هم که داشته باشید، ما را دوست و همکار و همیار خود بدانید. در این کتاب به تبلیغاتی برای سایت dooste sabz پرداخته ایم ولی بدلایلی آن را در اینجا عرضه میکنیم . سایت دوست سبز نیز متعلق به خودمان بوده ،لطفا ما را به باد انتقاد نگیرید.

قیمت کتاب را فقط 10 هزار تومان تعیین کرده ایم تا همگی توانایی خرید آن را داشته باشند.

همیشه شاد و سرافراز باشید.

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان آذربایجان غربی
آدرس :  استان آذربایجان غربی - اشنویه
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: بر هارد ذهنتان نرم افزار ثروت نصب کنید
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط