ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

بیمه آتش سوزی مجتمع مسکونی پارسیان

بیمه آتش سوزی مجتمع مسکونی پارسیان

قابل توجه مدیران ساختمانها و برجهای مسکونی-اداری
قابل توجه مدیران ساختمانها و برجهای مسکونی-اداری
مدیران محترم ساختمانها و برجهای مسکونی-اداری ؛

مطابق قانون تملیک ، هر فردی که از طرف مالکین (یا ساکنین) هر ساختمان تحت عنوان مدیر (نماینده ، و یا مسئول ساختمان) انتخاب شود ، موظف است تا تمام بنا را تحت عنوان یک واحد در مقابل خطر آتش سوزی بیمه کند.
در این مورد ، سهم هریک از واحدها از حق بیمه به نسبت مساحت آن واحد به مساحت کل قسمتهای اختصاصی خواهد بود ؛ که این مبلغ توسط مدیر ساختمان از هر واحد اخذ و به بیمه گر پرداخت می گردد.
در صورتی که ساختمان بیمه نگردد ، تمامی مسئولیتهای بعدی مبنی بر شکایت ساکنین (یا مالکین) در مورد خسارات وارده به ملک ، تاسیسات و یا مشاعات ، بر عهده شخص مسئول خواهد بود و بر این اساس جبران خسارت وارده و جلب رضایت افراد بر عهده مدیر ساختمان می باشد.

نمایندگی حاتمی به نمایندگی از شرکت سهامی بیمه پارسیان آمادگی دارد تا بیمه ساختمان و یا برج مسکونی(اداری)تحت مدیریت شما عزیزان را با مناسب ترین نرخ و حق بیمه و شرایط تقسیط بلندمدت تحت پوشش قرار دهد. علاوه بر پوشش اصلی که آتش سوزی ، صاعقه و انفجار می باشد ، امکان ارائه پوششهای زلزله ، ضایعات آب و برف و باران، طوفان و گردباد ، سیل ، سقوط هواپیما و... نیز میسر است.
با توجه به اینکه نرخهای بیمه آتش سوزی در شرکت بیمه اپارسیان از تاریخ 15 اسفند ماه 1392 کاهش چشمگیری داشته است، شما می توانید جهت کسب اطلاع از میزان حق بیمه، شرایط تقسیط، انجام بازدید و صدور بیمه نامه با ما تماس بگیرید:
3346735-***********-***********

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان ایلام
آدرس :  استان ایلام - ایلام
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: بیمه آتش سوزی مجتمع مسکونی پارسیان
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :