ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

بیمه عمر و بازنشستگی سامان

بیمه عمر و بازنشستگی سامان

طرح ممتاز و منحصر به فرد بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان که براساس مدل شناخته شده جهانی Flexible Universal Life طراحی شده یکی از پرطرفدارترین بیمه های عمر در جهان می باشد.

چرا بیمه عمر بخریم؟
آینده قابل پیش بینی نیست اما با برنامه ریزی می توان آینده بهتری ساخت. آیا وقت آن نرسیده که برای آینده خودو خانواده یک پس انداز و سرمایه گذاری خوب داشت.

پشتوانه بیمه سامان چیست؟

طبق ماده 37 و 62 قانون بیمه گردش مالی کلیه شرکت های تحت نظر بیمه مرکزی می باشد و طبق ماده 44 پنجاه درصد کلیه حق بیمه های دریافتی پس از کسر هزینه ها به بیمه مرکزی (که یک ارگان دولتی می باشد) پرداخت و در ازای آن بیمه مرکزی تعهد می نماید که در صورت لغو پروانه بیمه گری یا ورشکستگی کلیه مطالبات بیمه گذاران (خریداران بیمه) را جبران نمایید.(بیمه اتکایی)
افزون بر موارد فوق بیمه سامان عضوی از مجموعه هولدینگ سامان بوده که با ترکیبی از سهامداران قدرتمند خصوصی و عام شامل بانک سامان ، صندوق بازنشستگان فولاد کشور، فولاد کشور ، صنایع مس سرچشمه ، شزکت ایران و غرب و بسیاری اشخاص حقیقی و حقوقی میباشد و این مجموعه توانسته با استفاده از این ترکیب قوی و نیروهای فنی نخبه صنعت بیمه در طول 9 سال از زمان تاسیس به رشد قابل توجهی از لحاظ سرمایه و سهم از بازار برسد که از جمله بیمه گذاران داخلی و بین المللی این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد.
بیمه مرکزی جمهوری اسلامی
کمیته بین المللی صلیب سرخ
شرکت دی اچ ال اکسپرس
شرکت نستله
شرکت هنکل پاکوش
شرکت گلدیران
 و........


فوت عادی و حادثی

یکی از دغدغه های عموم مردم در ایران این است که در صورت نبود خود چه اتفاقی در انتظار خانواده اش است . با داشتن این پوشش شرکت به بازماندگان در صورت فوت عادی 25 برابر حق بیمه سالیانه و در صورت فوت حادثی تا 100 برابر بدون طی مراحل انحصار وراثت و معاف از مالیات بر ارث پرداخت می نماید.


مزایای دیگر

ارائه دفترچه بیمه خدمات درمانی
ارائه بیمه درمان تکمیلی بصورت انفرادی
قابلیت دریافت کارت اعتباری بانک سامان
دریافت وام از محل اندوخته بدون نیاز به ضامن
عدم توان مصادره توسط مراجع قضایی و معافیت کامل از مالیات
و مزایای بیشمار دیگر


سرمایه گذاری

بیمه سامان توانسته در سالهای اخیر با توجه به برآورد ریسک دقیق کارشناسان خود ، به سرمایه بیمه گذاران عزیز 25% سود قطعی پرداخت نماید که در مقایسه با شرکت های مشابه بیمه این رقم بالاترین سود می باشد. به عنوان مثال اگر شخصی سالیانه مبلغ 1.000.000 تومان حق بیمه پرداخت نماید بعد از گذشت 30 سال اندوخته ای بالغ بر 4.500.000.000 تومان خواهد داشت که هم به صورت نقدی و هم مستمری قابل دریافت است .


بازنشستگی و دریافت مستمری

به نظر شما 30 سال انتظار برای دریافت مستمری مدت زیادی نیست ؟
آیا می دانستید در شرکت بیمه سامان می توانید بعد از پرداخت 10 سال حق بیمه ، مستمری در یافت می کنید ؟

کمک هزینه بیماری های صعب العلاج

شرکت بیمه سامان با ارائه این پوشش به خریداران بیمه زندگی کمک خواهد کرد در صورت بروز هر یک از از بیماری های خاص شامل سکته های قلبی و مغزی ، انواع سرطان ، پیوند اعضا و یا عمل باز قلب تا سقف 21.000.000 تومان کمک هزینه دریافت کنند و یا در صورت از کار افتادگی مستمری نمایند و معاف از پرداخت حق بیمه باشند.






کارشناس : فرخی آدرس : کوی لور خیابان منتظری نبش رسالت تلفن : 4268289 موبایل : ***********

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان خوزستان
آدرس :  استان خوزستان - اندیمشک
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: بیمه عمر و بازنشستگی سامان
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :