ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

تاثیر دستگاه آب یونیزه قلیایی kyk بر دیابت

تاثیر دستگاه آب یونیزه قلیایی kyk بر دیابت

قیمت : 3450000تومان

اکثرا وقتی افراد کلمه انسولین را می شنوند به یاد بیماران دیابتی می افتند ولی باید بدانیم انسولین نام هرمونهایی است که در بدن انسان تولید می شود و دلیل وجود آن این است که وقتی گلوکز وارد جریان خون می شود، پانکراس در پاسخ به افزایش گلوکز خون مقدار مناسبی انسولین به داخل خون ترشح می کند تا مولکولهای گلوکز بتوانند وارد سلول شوند.
درافرادی که مبتلا به دیابت نوع 2 هستند پانکراس نمی تواند این کار را به درستی انجام بدهد و انسولین خون کم می شود در نتیجه قفل سلول برای ورود گلوکز به داخل سلول و تولید انرژی باز نمی شود و در نتیجه میزان قند خون یا همان گلوکز افزایش می یابد در نوع دیگری از بیماران دیابت نوع 2 سلولها نسبت به ورود انسولین مقاومت می کنند و در حالی که انسولین در خون وجود دارد چون نمی تواند وارد سلول شود سلولها برای تولید انرژی دچار مشکل می شوند و دچار کمبود انرژی می شوند با استفاده روزانه از آب یونیزه قلیایی کی وای کی به دلیل داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی، رادیکال های آزاد مخرب را که در این بیماری ایجاد شده و سلولها و بافتها را با خطر آسیب و تخریب مواجه کرده اند، از بین برده و خنثی می کند آب یونیزه قلیایی دارای خوشه های کوچکی از مولکولهای آب است که به راحتی جذب سلولها می شوند همچنین آب یونیزه کی وای کی به دلیل قلیایی بودن سبب فعال شدن پروتئین هایی می شود که قند خون را کاهش می دهند .
دستگاه آب یونیزه قلیایی کی وای کی که منحصرا نمایندگی آن در خاور میانه متعلق به شرکت ویژن سلامت قرن می باشد با داشتن اکسیژن و الکترونهای اضافی، انرژی بیشتری را برای بدن که با کاهش انرژی و خستگی مواجه شده، فراهم می آورد.
مصرف آب یونیزه قلیایی kyk همراه با کاربرد رژیم غذایی قلیایی مهمترین عامل در زندگی است که برایتان سلامتی و شادمانی به ارمغان می آورد. با رژیم غذایی قلیایی شما فقط مواد سالم و مغذی را وارد بدن خواهید کرد و اسیدهای مخرب را از بدنتان با استفاده از آب یونزه قلیایی دور خواهید نمود. زیرا دیابت نوعی بیماری است که بدن در آن بسیار اسیدی شده و شما با مصرف آب یونیزه قلیایی kyk و رژیم قلیایی می توانید بدن خود را به حالت تعادل و سلامت باز گردانید. شما با تماس با شرکت ویژن سلامت قرن و استفاده از خدمات ما برای یک زندگی شاد همراه با سلامتی که همان زندگی بدون بیماری و عاری از سرطان ها و بیماریهای گوارشی و پوستی ، یبوست و پیری ، سکته های قلبی و مغزی و ... کمک بگیرید و نسبت به بدست آوردن سلامتی خود را بیمه کنید .

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تاثیر دستگاه آب یونیزه قلیایی kyk بر دیابت
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط