ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

تجارت جهانی شهرک خاوران تبریز

تجارت جهانی شهرک خاوران تبریز

موقعیت مکانی مجتمع دنیز :
مجتمع تجاری و توریستی واقامتی دنیز در قلب مهمترین موقعیت اقتصادی و گردشگری شهر اولینها (تبریز) و در ورودی شهرک خاوران قرار گرفته است . دسترسی سریع و آسان به اصلی ترین بزرگراهها ، این پروژه را از لحاظ موقعیت به عنوان یکی از ممتازترین پروژه های تجاری و توریستی استان اذربایجان شرقی مطرح نموده است .
نزدیکی به اتوبان جدید الاحداث تبریز زنجان ، با فاصله 300 متری ، منطقه ییلاقی باسمنج، ، جایگاه ویژه ای را از نظر سرمایه گذاری سودآور و مطمئن برای این پروژه رقم زده است .
اهداف سازنده :
در راستای اهداف اقتصادی ، توریستی و گردشگری با ایجاد یک مجموعه مقتدر به عنوان محرک توسعه و جذب هر چه بیشتر سرمایه های داخلی و خارجی در امر توسعه تجارت بازرگانی و گردشگری گام برداشته ایم ، در این میان با ساخت و احداث یک مجموعه مدرن تجاری و توریستی با تمامی امکانات رفاهی ، خدماتی و گردشگری در حد شان و جایگاه منطقه ، ما را بر آن داشت که با تکیه بر سرمایه های خود یکی از بزرگترین و مدرنترین پروژه های توریستی منطقه را در راستای تامین خواسته های شما با اهداف عظیم ذیل بنا کنیم :
1-ترویج فرهنگ صحیح ساخت و ساز
2-تطبیق الگوی ساخت با شرایط گردشگری و توریستی حاکم در منطقه
3-رشد توسعه و اعتلای شهر تبریز به عنوان کلان شهر اولین های ایران
مشخصات پروژه :
مجتمع دنیز با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با بهره گیری از ظرفیتهای نوین مهندسی و مطابق با تکنولوژی مدرن روز صنعت ساختمان ، در زمینی به مساحت 16000 متر مربع با زیر بنای حدود30000 متر مربع ، در( 9 طبقه) در حال احداث می باشد .
به منظور طراحی و اجرای نمایی مدرن می بایست مواردی همچون استحکام و زیبایی ، سرعت نصب و اتحاد بصری رعایت می گردید ، که این مهم دست اندرکاران را بر آن داشت تا از ترکیب سنگ یا ورق کامپوزیت و شیشه رفلکس استفاده نمایند . سازه این مجتمع بصورت اسکلت تمام فلزی با دیوارهای برسی بتنی ، سقف کامپوزیت و دیوار حایل برای حرارت و صوت از دیوارهای جداکننده استفاده شده است .
امکانات مجتمع تجاری و واحدها :
پارکینگ ، نمازخانه ، سیستم اعمال حریق و اطفای حریق ، سیستم پیجینگ و اطلاع رسانی ، کیوسک تلفن عمومی ، دوربین حفاظتی مدار بسته ، روشنایی محوطه و نور پردازی ، سه دستگاه آسانسور نفربر ، یک دستگاه آسانسور باربر، شش دستگاه رمپ برقی ، سیستم تهویه مطبوع هواساز جهت فراهم نمودن هوای تازه و اگزاست فن جهت تخلیه هوای آلوده ، با تامین سرمایش و گرمایش فن کویل از طریق موتورخانه مرکزی ، آبنمای مرکز .
لازم به ذکر است تمامی واحدهای تجاری دارای یک خط تلفن ، برق 25 آمپر ، سیستم اعلام و اطفای حریق ، آنتن مرکزی ، پوشش کف سرامیک ، برق اضطراری و سیستم تهویه مطبوع گرمایش و سرمایش می باشند .
ویژگیهای چشمگیر:
1-اولین و بزرگترین مرکز تجاری و توریستی منطقه با مدرنترین معماری
2-تجارتی آسوده با سرمایه گذاری سودآور و مطمئن در موقعیتی تجاری با آینده ای روشن و رو به رشد
3-طراحی زیبا و مدرن با استفاده از مصالح و تجهیزات مرغوب و مقاوم در برابر زلزله
4-تنوع متراژ واحدهای تجاری با قیمت مناسب و ارائه تسهیلات ویژه خرید (260 واحد در متراژهای متنوع )
5-بازده مطلوب برای کسب و کارهای مرتبط با صنعت توریست و گردشگری
6-بهره مندی از رستوران مجهز در بالاترین طبقات مجتمع با چشم انداز زیبا به باغات منطقه ییلاقی باسمنج
7-بزرگترین هایپر مارکت شرق تبریز
8-مجموعه تفریحی ورزشی و شهر بازی
هایپر مارکت :
با فضایی به مساحت تقریبی 2000 متر مربع ، بزرگترین هایپر مارکت شرق تبریز در حال حاضر می باشد .
با توجه به قرار گیری آن در ابتدای ورودی شهرک خاوران و ابتدای مسیر شهر تبریز ، به عنوان اولین و مدرنترین مرکز خرید گردشگران ، با توجه به دسترسی آسان آن مورد استفاده قرار می گیرد .
فود کورت :
مجموعه رستورانهای بین المللی ، فست فود ، کافی شاپ ، چند منظوره
در راستای ارتقاء جاذبه های گردشگری و توریستی و همچنین ایجاد مکانی بی نظیر در شرق تبریز ، فود کورت مجتمع دنیز با مساحتی بالغ بر 2150 متر مربع به صورت مقف ، به همراه مجموعه رستورانهای ملل ، فست فود و کافی شاپ و همچنین اختصاص فضای باز تابستانی دارای فضای سبز و آبنما بر بام مجموعه به مساحت 2300 متر مربع ، با چشم اندازی زیبا به باغات اطراف منطقه جهت سرویس دهی به میهمانان داخلی و خارجی طراحی گردیده است .
بولینگ و بیلیارد :
اختصاص محیطی کاملا خانوادگی با آسایش و رفاه خانواده ها در کنار استانداردهای حرفه ای هدف ماست .
مجموعه تفریحی ورزشی مجتمع دنیز فضایی بیاد ماندنی ، شاد و پر نشاط ، بازی خانوادگی ، بولینگ ، محیط سالم بیلیارد و دنیای بازی را جهت گذراندن اوقاتی خاطره انگیز برای شما فراهم می نماید .
شهربازی :
دنیای بازی مجتمع دنیز با استفاده از قطار ، بازیهای کامپیوتری و بازیهای جایزه ای اوقات شاد و هیجان انگیزی برای همه گروههای سنی فراهم می نماید .

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان آذربایجان غربی
آدرس :  استان آذربایجان غربی - ارومیه
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تجارت جهانی شهرک خاوران تبریز
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :