ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

تجهیزات پزشکی رضا

تجهیزات پزشکی رضا

با سلام
خدمات پزشکی رضا پیشرو در ارائه تجهیزات و تعمیر و نگهداری تجهیزات پزشکی در خدمت بیمارستان های دولتی و خصوصی ، مطب ها و مراکز درمانی می باشد.
لامپ هالوژن: نوعی لامپ رشته‌ای است که در آن رشته به وسیله گازهای فشرده و خنثی و مقدار اندکی از عناصر هالوژن مانند ید و برم احاطه شده است.
گروه خـدمات تـجـهیزات پـزشکی رضا آمادگی خود را جهت سرویس دهی و نصب انواع چراغهای اتاق عـمل (DKK ژاپن ، هانالوکس آلمان ، S.K.L ، مارتین ، ماخ ، برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید… برشتولد ، سیوارد ، هل فورس) و چــراغهای ایــرانی (سام امید – سها طب) و ساکشن های مداپ ، سیوارد و ایشمن اعلام می دارد.
چراغ های متحرک یا چراغ سیالیتیک برای ایجاد روشنایی در ناحیه عمل و اکسپوز بهتر محل برای دید کلی جراح مورد استفاده قرار می گیرند.برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید… نور این چراغ ها توسط یک دکمه ، کم و زیاد می شوند. دسته هایی که روی این چراغ قرار دارند امکان تنظیم ارتفاع را به جراح می دهند و این دسته ها خاصیت استریل پذیری نیز دارند.این چراغ ها توسط یک پایه به سقف اتاق عمل اتصال می یابند.
لامپ هالوژن نوعی لامپ رشته‌ای است که در آن رشته به وسیله گازهای فشرده و خنثی و مقدار اندکی از عناصر هالوژن مانند ید و برم احاطه شده است. چرخه موجود در لامپ‌های هالوژن که موجب ته‌نشین شدن مجدد تنگستن بخار شده بر روی رشته می‌شود نقش موثری در افزایش عمر این نوع لامپ‌های دارد. در این لامپ‌ها به علت وجود همین چرخه امکان بالا بردن دمای رشته بدون کاهش یافتن عمر لامپ نسبت به لامپ‌های معمولی نیز به وجود می‌آید که به افزایش بهره‌وری این لامپ‌ها می‌انجامد.
چراغ های اطاق عمل یکی از ارکان اساسی اطاق عمل می باشد که در صورت داشتن هرگونه عیب و ایراد می تواند مشکلات جبران ناپذیری را وارد کرده وبرای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید… این مورد وظایف مدیران بیمارستان ها را بیش از پیش حیاتی می کند.
برای مشاهده تصاویر مرتبط و توضیحات به آدرس:
tpezzati.ir
مراجعه کنید.

شماره تماس :

۰۲۱۴۶۸۱۶۷۱۱

۰۹۱۲۲۱۳۶۲۶۸

۰۹۳۵۹۵۵۲۲۸۸

ایمیل :

[email protected]

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - قدس
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تجهیزات پزشکی رضا
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :