ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

تحصیل در مجارستان و اروپا

تحصیل در مجارستان و اروپا

با تحصیل در کالج بین المللی اویسنا (بوداپست) امکان ادامه تحصیل در مجارستان ، آلمان ، هلند ، دانمارک و دیگر کشور های اروپایی را برای خود فراهم کنید.

کالج بین المللی اویسنا مفتخر است تاکنون امکان تحصیل در رشته‌های پزشکی‌ ، مهندسی‌ و بازرگانی را برای بیش از ۴۰۰۰ دانشجوی ایرانی‌ در اروپا ، فراهم کرده است.
دوره های پیش دانشگاهی کالج شامل مفاد آموزشی زیر میباشد :

دوره آمادگی پزشکی
دوره آمادگی فنی و مهندسی
دوره آمادگی اقتصاد و بازرگانی
دوره آمادگی زبان انگلیسی
BFP - UK (دوره آمادگی اقتصاد و بازرگانی - انگلستان)
BFP - Denmark (دوره آمادگی اقتصاد و بازرگانی - دانمارک)

کالج بین المللی اویسینا در مجارستان کار خود را از سال 1995 آغاز کرده است. این مرکز در قلب شهر بوداپست و نزدیک به دانشگاه های معتبر و معروف مجارستان از جمله دانشگاه سملوایز و دانشگاه فنی بوداپست واقع شده است.
ساختمان این مرکز در سال 1898 ساخته شده و به عنوان یکی از بناهای تاریخی شهر ثبت شده و کاملاً توسط کالج بازسازی و به روز شده است. کلاسهای مجهز و بزرگ ، آزمایشگاه آموزشی ، سالن کامپیوتر ، کتابخانه و مرکز دانشجویی ، آشپزخانه و سالن غذاخوری مدرن قسمتی از امکانات و تجهیزات این مرکز می باشند که با توجه به بنای تاریخ مجوعه فضایی خاص و با طراوت را برای تحصیل دانشجویان فراهم آورده است.
پردیس کالج اویسینا در مجارستان عمدتاً به علت ارائه دوره های جامع مقدماتی پزشکی ، فنی و مهندسی در سطح اروپا معروف و شناخته شده است.
علاوه بر دورۀ Pre-Medical ، این مرکز دورۀ مقدماتی فنی و مهندسی نیز ارائه می دهد که در سالهای اخیر مورد توجه بسیاری از دانشجویانی که مایل به تحصیل در دانشگاه فنی بوداپست می باشند قرار گرفته است.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تحصیل در مجارستان و اروپا
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط