ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

تحصیل و اقامت دائم در کانادا تخصص ماست

تحصیل و اقامت دائم در کانادا تخصص ماست

شرکت I.C.P Immigration Inc  مشاوره امور مهاجرت در شهر مونترال بوده و تخصص ما اخذ ویزای مهاجرت کانادا برای کلیّه کارآفرینان، سرمایه گذاران، مدیران، متخصصین در زمینه های مختلف، دانشجویان و سایر موارد می باشد.

خانم معصومه علی محمّدی مؤسس و مدیر شرکت I.C.P Immigration Inc مشاور حرفه ای امور مهاجرت با سالها سابقه در امور مهاجرت وعضو رسمی شورای تنظیم مقررات مشاوران امور مهاجرت کانادا  (ICCRC) بوده وقادر به ارائه مستقیم درخواست مهاجرت به نیابت از طرف متقاضیان به اداره مهاجرت استانهای مختلف میباشد. دفتر مرکزی اینشرکت در شهر مونترال، استان کِبِک کانادا میباشد.


تاکنون تعداد بیشماری از افراد از طریق سرویس های مهاجرتی ما و به کمک ایشان موفق به اخذ ویزای اقامت و استقرار در کانادا شده اند. خانم معصومه علی محمّدی عضو رسمی انجمن مشاورین حرفه ای امور مهاجرت(CAPIC) Canadian Association of the Professional Consultantsو علاوه بر این به عنوان کمیسر از طرف وزارت دادگستری کبک قادر به ارائه کلیّه خدمات و سرویس های مربوطه در سطح کلیّه ایالات کانادا فعالیت دارند

خدمات ما

 مهاجرت کانادا علاوه بر اینکه میتواند درهای موقعیت های استثنایی به روی شما باز نمایند ولی در عین حال میتواند دارای پیچیدگی های خاص خود نیز میباشد. . 
با وجود روشهای مختلف مهاجرت به کانادا و مهیا بودن امکانات فراوان برای درخواست کنندگان در اکثر مواقع متقاضیان با پیچیدگی های فراوانی در زمینه تکمیل پرونده و ارائه آن به اداره مهاجرت مواجه می شوند که اکثراً متأسفانه منجر به طولانی شدن و یا رد درخواست و ناموفق بودن آن خواهد شد.
از آنجایی که قوانین و مقررات اداره مهاجرت کانادا اغلب دچار تغییرات مختلفی می شوند و این تغییرات اکثراً علت اصلی پیچیدگی های مختلف می باشند.
با انتخاب اینشرکت با بهره مندی از ICP Immigration شما با آسودگی خیال و اطمینان خاطر با بهره برداری از پشتیبانی تخصصی کادر مجرب ما که آگاهی روزانه از تغییرات قوانین اداره مهاجرت کانادا را دارند می توانید در کوتاهترین مدت ممکن به بهترین نتیجه و نهایتاً موفق به اخذ ویزای خود شوید.
ما با ارزیابی رایگان و بررسی دقیق امکانات شما می توانیم بهترین راه حل جهت واجد شرایط بودن شما را برای مهاجرت به کانادا از طریق یکی از برنامه های مهاجرتی زیر مهیّا کنیم:

سرمایه گذاری در سطوح مختلف  استانهای مختلف منجمله کِبِک
کار آفرینی ( استانی و کِبِک)
صاحبان مشاغل ( استانی و کِبِک )
متخصصین ( فدرال ، استانی و کِبِک)
دانشجویی ( کلیه دانشگاههای کانادا )
خویشاوندی
ویزیت
ویزای ملاقات والدین

کادر متخصص ما به مدیریت خانم معصومه علی محمّدی در تمامی مراحل بعدی اعم از آماده نمودن متقاضیان برای حضور در مصاحبه و در صورت لزوم همیاری و ارائه سرویس های لازم پس از اخذ ویزا و ورود به کانادا و در نهایت استقرار کامل شما در کنارتان خواهد بود

در صورتی که علاقه مند به آشنایی بیشتر و اخذ اطلاعات کامل تر و یا ارزیابی رایگان جهت واجد شرایط بودن خود میباشید میتوانید با مراجعه به آدرس وب سایت ما : www.icpimmigration.com
مراجعه و نسبت به تکمیل فرم ارزیابی رایگان اقدام فرمایید و جزئیات ارزیابی خود را از طریق ایمیل دریافت نمایید و یا با یکی از شماره های مستقیم ما از ایران بدون هزینه مستقیماً با مدیریت شرکت به شماره های زیر تماس حاصل فرمایید :

***********

آدرس :
1117 Ste. Catherine west Suite 511
Montreal Quebec , Canada
H3B 1H9

1 514 289 9011  :(Office )
1 514 289 9044   :(Office )
1 514 778 9011  :(Mobile)
1 514 289 9022   :  (Fax) 
                                                         
                                                     
ایمیل:
[email protected]                                                        
وب سایت:
www.icpimmigration.com

رضایت شما پشتوانه نام و اعتبار ماست

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تحصیل و اقامت دائم در کانادا تخصص ماست
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط