ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

تدریس خصوصی زبان جامع دکترا EPT در3هفته = 30 سال

تدریس خصوصی زبان جامع دکترا EPT در3هفته = 30 سال

قیمت : منتخب ارائه 100% خدمات آموزشی متفاوت و فوری زبان

تدریس خصوصی فوری و حرفه ای زبان جامع دکترا EPT در 3 هفته = 30 سال کاملا" کاربردی و هدفمند طبق جدیدترین تغییرات آزمون بر طبق بازبینی تیم تخصصی پکیج های آزمون EPT و بازخورد هر ماه پس از آزمون EPT جامع دکترا

مختص تمامی متقاضیان آزمون EPT در تمامی کشور

کلاس های وقت ویژه دانشجویان هیئت علمی شهرستان ها به پاس قدردانی از طی مسافت های طولانی برای آمادگی کامل با اعتماد به نفس کامل از مبتدی تا آمادگی کامل آزمون بدون نیاز به هیچ کلاس و کتاب های دیگری - کاملا" هدفمند و استراتژیک آزمون EPT

آمادگی فوری مصاحبه انگلیسی آزمون دکترا در 3 هفته = 30 سال

تدریس زبان انگلیسی در قالب و چهارچوب آزمون EPT به همراه تدریس تکنیک های آزمون و نکات آزمون بخشی دیگر از برنامه کلاس فشرده این مرکز ویژه آزمون EPT می باشد .

تدریس مهارت های آزمون در قالب آزمون به صورت تخصصی ، کار بر روی نمونه سوالات آزمون EPT , سوالات شبیه سازی شده آزمون از دیگر بخش های چارت آموزشی این مرکز در کلاس EPT این مرکز می باشد .

دانشجویان هیئت علمی، شاغلین و همچنین دانشجویان شاغل می توانند از سیستم متغیر زمانی جهت شرکت در کلاس های آزمون ept استفاده نمایند .

دانشجویان هیئت علمی از شهرهای مختلف کشور نیز میتوانند در کلاس های ویژه و فوق فشرده 10 روزه برای آمادگی فوری آزمون EPT با اعتماد به نفس کامل برای آزمون برسند و برنامه ریزی آزمون خود را به صورت ویژه در این مرکز دنبال نمایند

این مرکز مقدم دانشجویان هیئت علمی از تمامی شهر های ایران را گرامی می دارد و کلاس های ویژه 10 روزه از مبتدی تا آمادگی کامل EPT همراه ب تست های پرتکرار، نکات گرامری کلیدی با یادگیری ساده - آموزش جدیدترین لغات کلیدی آزمون EPT با یادگیری آسان - آموزش فوری جدیدترین فنون پاسخ فوری به سولات ریدینگ - طبق آخرین تغییرات محتوایی آزمون در هر ماه و بازبینی دقیق تیم AJESL از پکیج های 2000 تست و نکته فوق ضروری آزمون EPT بعد از بازخورد از متقاضیان آزمون EPT بعد از هر آزمون در هر ماه

از اعتماد و اطمینان تمامی متقاضیان مخصوصا" متقاضیانی که از شهر های مختلف کشور و طی مسیر های طولانی برای آمادگی کامل اصولی و حرفه ای آزمون EPT ، قدردان و سپاسگزاریم.

اختصاص زمان ویژه مختص متقاضیان دانشجویان هیئت علمی از تمامی شهرهای جنوبی، شهرهای شمالی، شهرهای غرب کشور و شهر های شرق کشور.


آخرین تلاش شما برای یادگیری زبان انگلیسی

تیم آموزشی AJESL ، از شما دعوت می شود تا از سایت موسسه دیدن فرمایید:

www.AJESL.org


گروه مورد نظر خود را انتخاب و زمان کلاس مختص خود را طبق جدیدترین ظرفیت های اعلامی هفتگی در هر ماه، سایت رسمی آمادگی آزمون www.AJESL.org اعلام بفرمایید:

- شروع کلاسها هر روز هفته:

گروه A1
8:00 صبح - 10:00

گروه A2
11:00 الی 13:00

گروه A3
14:00 الی 16:00

گروه A4
14:00 الی 16:00

گروه A5
17:00 الی 19:00

گروه A6
19:00 الی 20:30

با تشکر از وقت و اعتماد شما
آموزش AJESL منحصرا" در این مرکز می باشد.

دفتر مرکزی فرمانیه - کوه نور
*********** تلفن رزرو کلاسها
www.AJESL.org

تیم آموزشی AJESL ، از زمان ، اعتماد ، اطمینان و توجه شما به خدمات آموزشی خانواده AJESL از شما تشکر میکند.
از اعتماد و اطمینان تمامی متقاضیان مخصوصا" متقاضیانی که از شهر های مختلف کشور و طی مسیر های طولانی برای آمادگی کامل اصولی و حرفه ای آزمون EPT ، قدردان و سپاسگزاریم. اختصاص زمان ویژه مختص متقاضیان دانشجویان هیئت علمی از تمامی شهرهای جنوبی، شهرهای شمالی، شهرهای غرب کشور و شهر های شرق کشور.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تجریش
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تدریس خصوصی زبان جامع دکترا EPT در3هفته = 30 سال
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط