ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

تدریس خصوصی طراحی و اتوماسیون ماشین و کارخانه

تدریس خصوصی طراحی و اتوماسیون ماشین و کارخانه

آموزش نرم افزار دلمیا (Delmia): در این کلاس های خصوصی دانشجو با نحوه ی طراحی Layout محیط کار و یا کارخانه ی مورد نظر آشنا می شود و می توان با در نظر گرفتن تمامی نکات مهندسی خط تولید کارخانه را متناسب با جریان مواد طراحی و شبیه سازی نمود. از مهمترین ویژگی های طراحی مجازی خط تولید یک کارخانه جلوگیری از به هدر رفتن منابع و هزینه ها و کاهش زمان لازم برای راه اندازی یک کارگاه کوچک و یا کارخانه ی بزرگ می باشد. در این دوره آموزشی دانشجو ضمن آموختن روش های Six sigma که در افزایش راندمان سیستم نقش بزرگی دارد قادر به مهندسی جریان مواد و پرسنل در محیط کارخانه می باشد. شما در ضمن آشنایی با انواع ربات های ساخته شده توسط کمپانی های بزرگ و تجهیزات مربوطه برای نصب آنها با نحوه ی برنامه نویسی این ربات ها به صورت آف لاین و آن لاین آشنا می شوید. آشنایی با این نرم افزار فرصت مناسبی برای کار در شرکت های مهندسی در سراسر دنیا را برای شما فراهم می آورد. در ادامه با چند نمونه کار انجام شده توسط این نرم افزار آشنا می شوید.

آموزش نرم افزار Automation Studio (استودیوی اتوماسیون ): یکی از نرم افزارهای قدرتمند برای طراحی خطوط هیدرولیکی و نیوماتیکی می باشد که به دلیل محیط گرافیکی قدرتمند خود جذابیت لازم برای کار با نرم افزار را فراهم می نماید. همچنین این نرم افزار در نسخه ی جدید خود امکانات دیگری چون HMI , را به محیط اضافه نموده است که در صورت طراحی مدارات الکتریکی و پی ال سی می توان محیط طراحی شده را به صورت پنل تصویری مشاهده نمود. این نرم افزار کمک شایانی در طراحی ماشین آلات سنگین صنعتی فراهم می آورد و می توان قبل از ساخت محصول عملکرد نیرو محرکه آن را بررسی و آزمایش نمود. وجود ویژگی OPC امکان اتصال نرم افزار را به سخت افزار خارجی مانند کنترلر Joy stick و کنترل مجازی ماشین در محیط نرم افزار فراهم نمود.

آموزش نرم افزار Solidworks: قدرتمندترین نرم افزار در حوزه طراحی مکانیکی ماشین آلات با محیط گرافیکی جذاب می باشد. به دلیل user friendly بودن این نرم افزار بیشتر کمپانی ها تمایل به استفاده از آن را دارند. در طی دوره آموزشی دانشجو با مقدمات طراحی جامدات و بحث تحلیل نیروها آشنا می شود و سپس به فراگیری محیط نرم افزار و ماژول های طراحی می پردازد. انجام تکالیف و مثال های صنعتی ذهن دانشجو را نسبت به انجام پروژه های صنعتی آماده می سازد و دانشجو قدرت تحلیل مکانیزم های مختلف را بدست می آورد.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان قزوین
آدرس :  استان قزوین - قزوین
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تدریس خصوصی طراحی و اتوماسیون ماشین و کارخانه
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط