ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

ترانس 220 ولت ثابت برق ویلا شمال

ترانس 220 ولت ثابت برق ویلا شمال

قیمت : 02133993009

معرفی دستگاه استابلایزر (Stabilizer) دلتا
تحقیقات انجام شده نشان می دهد عمده ترین عوامل خرابی لوازم برقی، نویزها ، نوسانات و قطع و وصل ناگهانی ، کم و زیاد شدن ولتاژ و مشکلات دیگر برق شهر بوده که آسیب های بوجود آمده توسط عوامل ذکر شده عمدتا ً در قسمت های حساس و گران قیمت دستگاه همچون موتور ، کمپرسور-لباسشوئی –کولر گازی ، پاور و غیره اتفاق می افتد .
به همین منظور برای حفاظت از لوازم برقی خانگی و اداری بخصوص کولر گازی ، یخچال ، لباسشوئی ، سیستم صوتی و تصویری و کامپیوتر و غیره حتما ً باید از دستگاههای استابلایزر استفاده نمود همچنین لازم به ذکر است ، فروشندگان و تولید کنندگان این گونه لوازم در قبال اشکالات به وجود آمده به دلیل نوسانات برق در دستگاه های فاقد استابلایزر هیچ گونه گارانتی و ضمانتی ارائه نمی نمایند
این گروه از استابلایزرها براساس تغییر تعداد دور سیم پیچ بر روی هسته های حلقوی و استوانه ای عملیات اصلاح را انجام می دهند. دستاوردهای همچون پیوستگی خطی و سینوسی کامل بودن و هماهنگی فازها جز خصوصیات مهم این دستگاه ها می باشد. مکانیزم کنترل در این دستگاه ها در یک نوع دیجیتال می باشد. بالا بردن توان، راندمان، دقت و کیفیت کنترل شده در ولتاژ خروجی جز خصوصیات مهم این دستگاه ها است. استابلایزر ولتاژ در هر فاز دارای یک الکترو موتور DC servo motor هستند که بر روی یک ترانس متغیر Variable Transformer (variac) مونتاژ شده است.استایلایزر دلتا
با افزایش یا کاهش تعداد دور سیم پیچ بوسیله بازوی متحرک سر و موتور میزان القای ترانس و در نتیجه ولتاژ افزایش یا کاهش می یابد. سیم پیچ های اولیه ترانس بوک / بوست (buck/boost) پیش بینی شده توسط واریابل تغذیه می شود و سیم پیچ ثانویه آن به طور سری بین بازو و منبع انرژی متصل می باشد، بطوریکه ولتاژ مورد نیاز برای شبکه را اضافه یا کم می کند.
یک مدار کنترل الکترونیکی به طور مداوم ولتاژ خروجی دستگاه را کنترل کرده و آن را با یک مقدار ثابت مرجع (مثلا 220 ولت) مقایسه می کند. در صورت افزایش یا کاهش ولتاژ از میزان تعیین شده فرمان حرکت به سرو موتور بازوی ذغال ر روی ترانس متغیر (واریاک) ارسال می شود تا زمانیکه ولتاژ به محدوده مجاز برسد، سپس موتور بازوی ذغال تا فرمان بعدی ناشی از تغیر ولتاژ ثابت می ماند.
برخی از مزیت های دستگاه به شرح زیر می باشد:
استابلایزر DELTAدارای یک سال گارانتی
استابلایزر دلتا دارای یک سال گارانتی
د
استابلایزر DELTA
استابلایزر دلتا 
استابلایزر،تثبیت ولتاژ برق،محافظ لوازم برقی،محافظ دستگاههای برقی،پایین ترین قیمت استابلایزر،استابلایزر خارجی
فروش استابلایزر دلتا
نماینده استابلایزر دلتا
ترانس اتو ماتیک دلتا
ترانس ثابت دلتا
پیمان الکتریک
تلفن های تماس:
دارای 15 خط
تلفن: *********** ******** /******** /
فکس:***********
موبایل: (مهندس مقدم) 
آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، کوچه بوشهری، مجتمع تجاری تهران الکتریک، واحد 203
ساعت کار:
یکشنبه تا چهارشنبه : از ساعت 9:00 تا 19:30
پنجشنبه : از ساعت 9:00 تا 14:30

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان اصفهان
آدرس :  استان اصفهان - اردستان
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: ترانس 220 ولت ثابت برق ویلا شمال
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط