ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

ترخیص کالا , واردات کالا از چین , صادرات

ترخیص کالا , واردات کالا از چین , صادرات

گروه بازرگانی زرین ارائه دهنده خدمات متنوع بازرگانی اعم از ترخیص کالا، صادرات و واردات از شرکت های معتبر خارجی و حمل و نقل بین المللی می باشد که هدف اصلی این شرکت گسترش تجارت و پیشرفت روز افزون تمام مردم ایران در زمینه اقتصاد و تجارت می باشد.
مدیریت متمرکز، نیروهای متخصص و با تجربه، ارتباطات قوی، توانمندی اطلاعاتی با استفاده از آخرین قوانین و مقررات جاری بازرگانی و گمرکی و به موازات آن بهره گیری از کارشناسان صنعت بانکی، بیمه، حمل و نقل وحقوق بازرگانی این شرکت را قادر ساخته تا به خوبی و در کمترین زمان هرگونه عملیات تجاری (واردات و صادرات، ترخیص و مشاوره) را تحت پوشش خود قرار دهد.
یکی از صدها خدمات متنوعی که بازرگانی زرین به مشتریان خود ارائه مینماید ترخیص کالا از گمرکات کشور میباشد. ترخیص کالا از گمرکات یک کار کاملاً تخصصی و پیچیده می باشد که بدون داشتن تجربه و دانش کافی در زمینه قوانین و مقررات جاری، ممکن است انجام تشریفات ورود و صدور کالا به سختی و با تاخیر انجام پذیرد. عدم آشنایی با روند ترخیص کالا در گمرکات حتی ممکن است منجر به اتلاف غیر ضروری وقت و پول شما گردد. بازرگانی زرین از فعالترین و خوشنام ترین مجموعه های خدماتی در زمینه ترخیص کالا از گمرکات کشور می باشد که توانسته است طی سالها فعالیت بی وقفه و مستمر، خدمات ترخیص کالا و مشاوره بازرگانی تعدادی ازمعتبرترین شرکت های تجاری و صنعتی را به خصوص در شرق کشور و استان پهناور خراسان به خصوص شهر مشهد مقدس به عهده گیرد
تلفن:٧۶۵٧٩٣۴-٠۵١١
فکس:٧۶٨٣٩۴٩-٠۵١١
موبایل:***********
***********
Email:[email protected]
www.zarrintrade.com

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان خراسان رضوی
آدرس :  استان خراسان رضوی - مشهد
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: ترخیص کالا , واردات کالا از چین , صادرات
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط