ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

تشخیص رنگ اتومبیل به وسیله قلم و دستگاه

تشخیص رنگ اتومبیل به وسیله قلم و دستگاه

قیمت : 09123330493

شرکت نمارنگ بین الملل با همکاری بازرگانی رحیمی درراستای تامین نیاز مصرف کنندگان گرامی پس از ارائه موفق انواع قلمهای تشخیص رنگ آهنربایی با مارکهای کارشناس ، اکسپرت ، دیاموند و... اقدام به عرضه دستگاههای تشخیص رنگ عقربه ای و دیجیتالی(ضخامت سنج رنگ)در مدلهای مختلف پروپ سرخود و پروپ جدا باقابلیت اندازه گیری ضخامت رنگ برروی فلز و غیر فلز و نیز کرش چک ( (crash chekبا خدمات پس از فروش نموده است.
این دستگاهها که درصنایع مختلف و از جمله در حرفه کارشناسی رنگ اتومبیل مورد توجه کارشناسان رسمی دادگستری ، کارشناسان تصادفات ، کارشناسان بیمه ، کارشناسان خرید و فروش اتومبیل مورد استفاده قرار می گیرد می تواند ابزاری کارآمد برای تک تک خریداران اتومبیل (حتی مردم عادی) باشد . به نظر ما هر کسی که قصد خرید یا فروش اتومبیل را دارد می تواند لااقل یکی از دستگاههای تشخیص رنگ شدگی آهنربایی ما را داشته باشد . قیمت این قلمها ارزان و کارکردن با آنها بسیار ساده می باشد. شما با پرداخت فقط 22000 تومان می توانید یکی از قلمهای تشخیص رنگ ما را که براساس خاصیت جذب آهن توسط آهنربا کارمی کند تهیه نمایید . سالهاست که محصولات ما توسط کارشناسان رسمی دادگستری ، کارشناسان بیمه ، کارشناسان خرید و فروش اتومبیل و به طور کلی همه کسانی به صنعت خرید و فروش و یا کارشناسی اتومبیل علاقه مند هستند و دوست دارند در هنگام انجام این معاملات کلاه سرشان نرود از دستگاههای ما استفاده نموده و آنرا به دیگران توصیه می نمایند .
لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با این شرکت تماس حاصل فرمایید
تلفن******** و ********-021
همراه:*********** محمود رحیمی
وب سایت :www.nrico.ir , www.rahimi-trading.com
ایمیل: [email protected]
نحوه خربد دستگاه :
ارسال پستی:
در این روش خریدار محترم می بایست به ازاء هردستگاه مبلغ آنرا بعلاوه 5000 تومان بابت هزینه پست پیشتاز به یکی از حسابها واریز نموده و جهت اعلام آدرس پستی و مشخصات فیش واریزی باما تماس بگیرد .
بانک افتصاد نوین :
شماره کارت:***********87584
شماره حساب :1-3710685-800-127
بانک ملی:
شماره کارت:***********69082
شماره حساب:***********09
بانک تجارت:
شماره کارت:***********30283
شماره حساب:***********16
تمامی حسابها بنام آقای محمود رحیمی می باشد.

ارسال توسط پیک :
این روش صرفا برای خریداران تهرانی امکان پذیر است و در این صورت هزینه پیک برعهده خریداران محترم می باشد و مبلغ دستگاه نیز درهنگام تحویل آن دریافت خواهد شد.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تشخیص رنگ اتومبیل به وسیله قلم و دستگاه
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :