ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

تلفن سانترال مدل KX-TCA175

تلفن سانترال مدل KX-TCA175

گوشی بی سیم دکت مدل به روز شده و ارتقاء یافته تلفن های بی سیم خانگی با ویژگی های سخت افزاری و نرم افزار خاص برای برقراری تماس در شرایط سخت
پاناسونیک برای حل معضل عدم دسترسی به افرادی که همواره در محیط شرکت در رفت و آمد هستند به فکر راه اصلی افتاده و برای رفع این مشکل سیستم دکت و تلفن بی سیم دکت را طراحی کرد. که با استفاده از این تلفن های مخصوص دستگاه سانترال دیگر بدون هیچ نگرانی می توان در محیط کاری خود قدم برداشت.
برد زیاد این تلفن ها که توسط آنتن سلولی مخصوص فرد ممکن می شود از قابلیت های برجسته این گوشی است که سبب تمایز این محصول با تلفن های بی سیم خانگی شده است.
Kx-TCA175 تلفنی با صفحه نمایشگر نورانی است که باعث می شود در همه محیطی بتوان از امکانات گوشی استفاده کرد. همچنین وجود صفحه کلید نورانی به کاربر خود کمک می کند تا شماره گیری بدون اشتباهی در هنگام نبود نور کافی انجا دهد.
وجود حافظه کافی برای ثبت شماره هایی خاص موجب می شود که به جز شماره هایی که در سانترال ثبت است شماره هایی اضافه برای دسترسی راحت تر ذخیره نمود. این گوشی از نظر قابلیتی مشابه TCA275 است و فقط از اندازه اندازه بدنه ای بزرگتر است.
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.epanasonic.net مراجعه نماییید و یا با شماره *********** تماس حاصل فرمایید.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تلفن سانترال مدل KX-TCA175
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :