ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

تلفن سانترال KX-NT546

تلفن سانترال KX-NT546

تلفن تحت شبکه سانترال با امکان برقراری تماس اینترنتی
به روز رسانی ظاهر هر محصول خصوصا محصولاتی که همواره در حال استفاده هستند از مهم ترین کارهایی است که پاناسونیک برای محصولات خود در نظر گرفته است. تغییر در تلفن ها امری است که در کلیه دسته بندی های آن صورت می گیرد. در ابتدای تولید تلفن های سانترال ایده تلفن های ایستاده و کشیده بر روی کارآمد، اما مرور زمان و تغییر سلایق افراد به گونه ای شد که افراد بیشتر به سمت گوشی هایی با قدی کوتاه تر و شکیل تر کشیده شدند.
کشیده تر شدن گوشی تاثیر زیادی در نوع چینش کلیدها و نحوه جای گیری گوشی تلفن داشت به گونه ای که موجب شد تا تلفن با شکل و ظاهری متفاوت روانه بازار شود. جابجایی طرح و جایگاه هر کلید تاثیر زیادی در زیباتر شدن گوشی داشت. ظاهر این تلفن سانترال تحت شبکه دقیقا مانند KX-DT546 است و فقط تفاوتی که در این محصول به چشم می خورد تفاوت در اندازه سوکت های آن دو تلفن است که سبب تمایز بسیار زیاد تلفن دیجیتال KX-DT546 و تلفن تحت شبکه KX-NT546 شده است.
4 کلید اصلی قرارگرفته در زیر صفحه نمایشگر 4 سطری در کوتاه کردن روند ورود به تنظیمات و پیاده سازی موارد خواسته شده کمک به سزایی می کند. شاید در ابتدا صفحه نمایشگر ثابت قرار گرفته بر روی تلفن این نکته را در ذهن پررنگ کند که در هر زاویه ای نمی توان اطلاعات نمایش داده شده را مشاهده کرد و تصویر از کیفیت مطلوبی در همه حالات بر خوردار نیست اما باید در پاسخ به این مورد اعلام کرد که کیفیت بسیار مناسب صفحه نمایشگر در کنار نور پس زمینه ای که دارد امکان مشاهده اطلاعات را در تمام حالات امکان پذیر کرده است.
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت epanasonic.net ویا با شماره *********** تماس حاصل نمایید.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تلفن سانترال KX-NT546
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :