ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

تلفن گویا و صندوق صوتی مدل KX-TVM200

تلفن گویا و صندوق صوتی مدل KX-TVM200

دستگاه پردازنده صوتی با قابلیت حداکثر 24 تماس در لحظه به همراه امکان تعریف صف انتظار و پیغام گیر شخصی برای افراد. این دستگاه قابلیت اتصال به کلیه مراکز تلفن را داراست.
بعد از تولید KX-TVM50 با ظرفیت پاسخ گویی 6 تماس در لحظه برای محیط‌های کوچک، پاناسونیک تصمیم گرفت تا سیستمی با قدرت مدیریت بی‌نظیری را به کاربران خود ارائه دهد و ماحصل این سیستم دستگاه KX-TVM200 بود که با قدرت پاسخ گویی به حداکثر 24 تماس در لحظه (با نصب کارت ارتقا KX-TVM204) بهترین راه حل مدیریتی و کنترل تماس های ورودی است.
در محصول قبلی که مناسب محیط‌هایی با کاربران حداکثر 64 نفری است قدرت ضبط پیام برای این افراد حداکثر 4 ساعت بود که در این مدل به روز شده امکان ضبط حداکثر 1000 ساعت پیغام برای 1024 داخلی است که پیشرفتی چشم گیر و بسیار مناسب به حساب می‌آید زیرا می‌توان حداکثر 1024 کاربر را برای دستگاه معرفی نمود که در صورت عدم جوابگویی به تلفن تماس گیرنده این امکان را بدهند که بتوانند پیغام خود را ضبط نمایند.
امکان تعریف صف انتظار، صندوق صوتی شخصی و همراهی خود تماس گیرنده تا آخرین لحظه از مهم ترین امکانات این سیستم پاسخ گو است که از برجسته ترین آنها در توجیه خرید آن می‌توان به صف انتظار اشاره داشت که قابلیت مدیریت تماس ها و یکپارچه سازی تماس ها را به کاربران خود می‌دهد. امکان تعریف صف انتظار به صورت نامحدود و تعیین زمان و با پخش توضیحاتی در مورد شرکت و یا پخش نواختی مناسب از بهترین امکانات سیستم است که فرد را در طول زمانی انتظار تنها نمی‌گذارد.
وجود این سیستم در کنار سانترال به کاربران این اجازه را می‌دهد که از فضای درون دستگاه به نحو بهتری استفاده کنند زیرا این دستگاه از طریق سیم تلفن معمولی به مرکز تلفن متصل می‌شود و به سیستم کمک می‌کند تا از فضای خالی شده (حذف کارت دیزا) استفاده کرده و خطوط شهری و یا داخلی و یا VOIP خود را گسترش دهند.
دستگاه پردازنده صوتی مدل KX-TVM200 مناسب برای محیط‌هایی در حال توسعه و یا محیط‌های توسعه یافته هستند که بدون نگرانی و دغدغه پاسخ گویی شبانه روزی را در محیط خود فعال داشته باشند.
لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت epanasonic.net مراجعه و یا با شماره ******** تماس حاصل نمایید.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تلفن گویا و صندوق صوتی مدل KX-TVM200
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :