ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

تلویزیون ال ای دی اسمارت فیلیپس 50PFT6609

تلویزیون ال ای دی اسمارت فیلیپس 50PFT6609

قیمت : تماس بگیرید

خرید با نازل ترین قیمت از فروشگاه آنلاین بانه ویترین
www.baneh.info
تماس با پشتیبانی فروش
***********-9
***********-9
***********
***********
مشاوره و پاسخگویی تلفنی 24 ساعته
لذت یک خرید واقعی و غیر حضوری را با ما تجربه کنید

لویزیون ال ای دی اسمارت فول اچ دی فیلیپس TV LED SMART FULL HD PHILIPS 50PFT6609
یکی از محصولات تازه فیلیپس که در سال 2014 تولید شده است و با کد شناسه PFT شناخته می‌شود در سری 6 تولید شده که در حقیقت تلاش فیلیپس است برای ارائه امکانات تلویزیون‌های پیشرفته خود در قالبی ساده تر تا برای همگان امکان انتخاب آن وجود داشته باشد. این تلویزیون از کیفیت تصویر Full HD و یکی از اعضای خانواده هوشمند فیلیپس به حساب می‌آید. در این تلویزیون جدیدترین ریموت کنترل هوشمند تولید شده توسط فیلیپس موجود است که به عنوان یکی از بهترین محصولات تولید شده برای هدایت تلویزیون‌های امروزی است و طراحی بسیار تاثیر گذاری دارد. در این تلویزیون 3 ورودی HDMI و 2 در گاه USB وجود دارد که امکان اتصال هارد اکسترنال و حافظه های فلش را برای شما فراهم می‌نماید. . همچنین این تلویزیون دارای امکان اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi و یا کابل LAN را نیز دارا است. شما می‌توانید به دنبال برنامه محبوب خود در اینترنت باشید و یا سریال مورد علاقه خود را از پخش کننده های محتوا در سرتاسر جهان بخرید و به تماشا بنشینید. حجم قابل توجهی برنامه به زبان فارسی برای رابط هوشمند سامسونگ وجود دارد که در کنار مجموعه بزرگ بازی‌های قرار گرفته در هاب هوشمند سامسونگ بسیار سرگرم کننده است.

امکانات و توضیحات برجسته این تلویزیون حرفه ای

فناوری AMBILIGHT روش مشاهده ی تلویزیون شما را برای همیشه تغییر می دهد
شما منزلی را فراتر از حد یک خانه برای خود ساخته اید پس چرا تلویزیونی را در آن قرار نمی دهید که گرم و باعث ترغیب شما برای رفتن به خانه شود .
تکنولوژی منحصر به فرد AMBILIGHT فیلیپس با اشعه ی درخشش فوق العاده از دو طرف تلویزیون بر روی دیوار باعث می شود که صفحه نمایش شما عریضتر به نظر برسد و تجربه ی شما از مشاهده ی تلویزیون همه جانبه باشد . رنگ , طراوت , پویایی و حرکت پر هیجان را فراتر از صفحه نمایش و در داخل اتاق نشیمن خود تجربه کنید . با استفاده از این تکنولوژی مشاهده ی همه جانبه و هیجان انگیز را تجربه کنید .

قاب فوق العاده باریک برای شما تصاویر دوست داشتنی زیادی به ارمغان می آورد
تلویزیون های سنتی و عادی به وسیله ی یک قاب احاطه شده اند که همانند قاب یا فرم دور قاب عکس به نظر می رسد . اما تلویزیون جدید فیلیپس مدل PFS6609 با قاب فوق باریک تصاویر بیشتری را برای شما ارائه می کند تا با آن لذت مشاهده ی تلویزیون را تجربه کنید .

موتور HD دقیق در پیکسل

موتور Pixel Precise HD تلویزیون های فیلیپس جهان را برای شما به ارمغان می آورد . طبیعت مورد علاقه ی خود را تجربه کنید و بارنگهای فوق العاده واضح و شفاف در برنامه های این تلویزیون سفری داشته باشید . در رنگها و کنتراست فوق العاده بالای این تلویزیون ها به لطف رنگ های تیره ی عمیق تر و رنگ سفید درخشان آن غرق شوید . شما می توانید مرزهای جدید را بدون رها کردن مبلتان تجربه کنید .

تلویزیون ال ای دی FULL HD - تصاویر درخشان با کنتراست باور نکردنی

مسئله کیفیت تصویر است . به طور معمول تلویزیون های HD کیفیت تصویر خوبی ارائه می دهند اما انتظار شما فراتر از آن است . تصور کنید جزئیات واضح با روشنایی بالا , کنتراست باور نکردنی و رنگهای واقعی برای ارائه ی تصاویر زنده با هم ترکیب شده باشند . از مشاهده ی تصاویری درست همانند زندگی لذت ببرید .

200HZ PMR برای کیفیت تصاویر در حال حرکت

هیچ چیز نمی تواند مانع از هجوم ادرنالین ناشی از سرعت تصاویر رویدادهای ورزشی یا فیلم های اکشن شود . به دلیل وجود نرخ حرکت 200 هرتز در این تلویزیون ها شما میتوانید از تصاویر حرکتی نرم و شفاف لذت ببرید . ممکن است نبض شما با مشاهده ی تصاویر هیجان انگیز پرش داشته باشد اما تصاویری که در حال تماشای آن هستید هرگز .

تلویزیون هوشمند : دنیای جدید برای کشف
یک تجربه ی هوشمند را که فراتر از تلویزیون های عادی و سنتی ست داشته باشید . از طریق فروشگاههای آنلاین ویدیو , بازی یا فیلم های مورد علاقه و دلخواه تان را اجاره کنید و یا بخرید . با استفاده از تلویزیون کانال های مورد علاقه ی خود را ببینید و همزمان از نرم افزار های آنلاین در حال رشد و قابل دسترس مانند یوتیوب ( YOUTUBE ) لذت ببرید . همچنین با استفاده از اسکایپ ( SKYPE ) , فیس بوک ( FACEBOOK ) و تویتر ( TWETTER ) با دوستان و آشنایان خود در ارتباط باشید .


نرم افزار MYREMOTE : راهی هوشمندانه برای تعامل با تلویزیون

لویزیون هوشمند فیلیپس خود را به طور مستقیم با دستگاههای هوشمند کنترل کنید . با استفاده از نرم افزار MYREMOTE اشتراک گذاری محتوا از دستگاههای هوشمند با تلویزیون هیچ گاه آسانتر از این نخواهد بود ( SIMPLYSHARE ) , پخش برنامه ی دیجیتال را از تلویزیون بر روی تبلت خود بیاورید ( Wi-Fi Smart screen ) .


سکایپ برای ارتباط تصویری راحت و لذت بخش با آشنایان

بعد جدیدی را به تماسهای خود اضافه کنید و تجربیات خود را با کسانی که برای شما اهمیت دارند به اشتراک بگذارید صرف نظر از اینکه کجا باشند . با وجود Skype™ در تلویزیون های جدید فیلیپس تماس صوتی و تصویری راحت و با کیفیت را در اتاق نشیمن خود تجربه کنید . تنها دوربین انتخابی ( PTA317 ) را به تلویزیون خود وصل کرده و بر روی مبل خود از تماس تصویری با کیفیت با کسانی که دوستشان دارید نهایت لذت را ببرید .


Wi-Fi Miracast™ - دستگاههای خود را بر روی تلویزیون انعکاس دهید

هر آنچه را که می خواهید ببینید , هر کجا که خواستید و در هر زمان که مایل بودید . محتویات روی دستگاههای خود را بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون منعکس کنید . عکسهایتان را از روی موبایل , تبلت و سایر دستگاههای هوشمند به اشتراک بگذارید . برقراری اتصال بسیار آسان است و این تکنولوژی برای بسیاری از دستگاهها کار می کند .

وای فای مستقیم برای ارتباط آسان با جهان اطراف

وای فای تعبیه شده در داخل تلویزیون فیلیپس به شما امکان می دهد تا به آسانی و به سرعت با شبکه ی خانگی خود ارتباط برقرار کنید و به شما اجازه می دهد تا به دنیایی از محتویات دسترسی داشته باشید و یا در منزل خود آنها را اشتراک گذاری کنید .


خرید با نازل ترین قیمت از فروشگاه آنلاین بانه ویترین
www.baneh.info
تماس با پشتیبانی فروش
***********-9
***********-9
***********
***********
مشاوره و پاسخگویی تلفنی 24 ساعته
لذت یک خرید واقعی و غیر حضوری را با ما تجربه کنید

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان کردستان
آدرس :  استان کردستان - بانه
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تلویزیون ال ای دی اسمارت فیلیپس 50PFT6609
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط