ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

تلویزیون ال ای دی جدید منحنی سامسونگ

تلویزیون ال ای دی جدید منحنی سامسونگ

فروشگاه مرکزی سامسونگ با نام فروشگاه صبا واقع در سه راه امین حضور نماینده رسمی فروش شرکت سامسونگ در ایران می باشد و عرضه محصولات اورجینال سامسونگ از طریق این فروشگاه با گارانتی اصلی سام سرویس صورت می پذیرد.یکی از محصولات جدید سامسونگ تلویزیون ال ای دی یو اچ دی با طراحی منحنی صفحه نمایش می باشد.تلویزیون یو اچ دی خمیده کاملاً متفاوت سامسونگ شما را به دنیای جدید تصاویر فراگیر می برد و این احساس را در شما بر می‌انگیزد که گویی خود درست در میان آنچه اتفاق می‌افتد حضور دارید. صفحه نمایش یو اچ دی سامسونگ در یک زاویه مناسب خمیدگی حاصل کرده است تا بهترین فاصله جهت تماشای تلویزیون در اتاق پذیرایی شما را فراهم آورد. علاوه بر این ، صفحه یو اچ دی بواسطه خمیدگی ملایمی که دارد کمک می‌کند تمامی قسمت‌های صفحه نمایش را به صورت یکپارچه و همسان مشاهده نمایید. بهترین کیفیت ، عمق و جزئیات تصویر که می توان در یک صفحه نمایش یو اچ دی دید را در تلویزیون یو اچ دی سامسونگ تجربه کنید. با کمک قابلیت «بهبود دهنده خودکار عمق تصویر (Auto Depth Enhancer) سامسونگ ، تلویزیون یو اچ دی خمیده با اعمال درجات مختلف بهبود کنتراست بر روی بخش‌های مختلف صفحه نمایش به شما امکان می‌دهد درک بهتری از عمق تصویر داشته باشید. به لطف موتور تصویر پرداز یو اچی دی سامسونگ می‌توانید از تماشای محتویات چندرسانه‌ای مختلف با کیفیتی در حد و اندازه تصویر یو اچ دی لذت ببرید ، حتی اگر منبع محتوا از نوع یو اچ دی نباشد. فرآیند پردازش ابتکاری سامسونگ کیفیت پخش سریال ها و فیلم های تلویزیونی و همینطور ویدیوهای درخواستی و سایر انواع محتویات چند رسانه ای را بهبود می بخشد. این بدان معناست که این فناوری نه تنها منابع یو اچ دی را با دقت تصویر حیرت انگیز 4 هزار پیکسلی پردازش می کند ، بلکه حتی محتویات چند رسانه ای با دقت تصویر پایین را به درجه ای از کیفیت تبدیل می کند که تقریباً مشابه کیفیت فوق بالا (Ultra High Definition) می باشد. قابلیت «رنگ های واقعی (PurColor) رنگ‌های مختلف را به شکل کاملاً طبیعی آن‌ها به نمایش می‌گذارد. قابلیت «رنگ های واقعی» با نمایش طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و سایه‌ها در نزدیک‌ترین حالت به شکل واقعی آن‌ها خالص‌ترین رنگ ها را پیش چشم شما به نمایش می‌گذارد. با توجه به اینکه این تلویزیون تعدیل رنگ را تا 7 برابر بیشتر از تلویزیون های فول اچ دی انجام می دهد ، در نهایت رنگ‌هایی دقیق‌تر خواهید داشت که ارزش نمایش بر روی یک صفحه نمایش یو اچ دی را دارا می باشند. قابلیت «روشنایی پیک» (Peak Illuminator) با تقویت نور پس زمینه ال ای دی در قسمت های روشن صفحه نمایش ، میزان روشنایی تصویر را افزایش می دهد. بنابراین وقتی نوری در قسمت‌های تاریک تصویر ظاهر شود ، از قبیل نورهای سوسو زنی که چشم انداز شبانه یک شهر را به تصویر می کشند ، صحنه جذاب‌تر و دیدنی‌تر از قبل خواهد بود. فناوری تماشای اولترا اچ دی (Ultra HD) بدین معناست که ریزترین و پیچیده ترین جزئیات را واضح تر از همیشه در صفحه مشاهده خواهید کرد. دقت تصویر تلویزیون یو اچ دی سامسونگ چهار برابر تلویزیون های فول اچ دی است و رنگ هایی بسیار دقیق و کاملاً طبیعی را به نمایش می‌گذارد.
به لطف فناوری «نرخ وضوح حرکات تصویر» (CMR) سامسونگ حتی صحنه های پرتحرک نیز با وضوح و شفافیت کامل به نمایش گذاشته می شوند. هر چه مقدار CMR بالاتر باشد ، تصویر شفاف تر و میزان تارشدگی صحنه های متحرک نیز کمتر خواهد بود ، در نتیجه می توانید فیلم های اکشن ، انواع ورزش های پرتحرک و سرگرمی هایی از این دست را با بهترین کیفیت ممکن تماشا کنید. ترکیبی از فناوری های مختلف شامل نرخ بازیبای پانل بهبود یافته ، سرعت بالای پردازنده تصویر و فناوری نور پس زمینه کارایی این فناوری را امکان پذیر می سازند. این بدان معناست که کیفیت تصویری که تماشا می کند قطعاً بهتر از قبل خواهد بود. تلویزیون یو اچ دی خمیده سامسونگ با سیستم تشخیص فرمان صوتی کاملاً متفاوت و توانایی تشخیص حرکات یک تجربه سرگرمی کاملاً راحت و بی‌دردسر برای شما فراهم می‌آورد. با کمک قابلیت «کنترل حرکتی» می‌توانید برای جهت‌یابی سریع در صفحه با اشارات دست خود مکان نما را از طریق قابلیت کنترل هوشمند سامسونگ بر روی صفحه نمایش کنترل نمایید. و یا برای جابجایی بین پانل های «اسمارت هاب» از صفحه لمسی راه دور یا صرفاً حرکات انگشتان* استفاده کنید. و یا حتی می‌توانید با بیان فرمان‌های چند کلمه‌ای از قابلیت تعامل صوتی* برای جستجوی اطلاعات آب و هوا ، ورزش و بازارهای سهام* استفاده کنید. با کمک یک پردازنده چهار هسته‌ای مضاعف قدرتمند ، یک تلویزیون هوشمند با عملکردی کامل تر و روانتر را تجربه کنید. این پردازنده که سرعت آن تا دو برابر بیشتر از پردازنده چهار هسته ای معمولی است ، امکان جابه‌جایی سریع‌تر و راحت‌تر بین گزینه‌های مختلف به منظور انجام سریع‌تر چندین کار به صورت هم‌زمان جهت گشت و گذار در وب ، جابه‌جایی بین محتویات مختلف و سایر موارد را فراهم می‌سازد. قابلیت «روشن شدن سریع» (Instant On) بدین معناست که تلویزیون هوشمند سامسونگ در کمتر از 2 ثانیه روشن می شود. این زمان بسیار سریع‌تر از مدت زمان روشن شدن تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ در سال 2013 می‌باشد ، بنابراین کمتر از همیشه منتظر خواهید ماند و بیشتر از همیشه تلویزیون تماشا خواهید کرد.
"صفحه نمایش مالتی لینک سامسونگ با فراهم آوردن امکان مشاهده هم‌زمان چندین صفحه در صفحه نمایش تلویزیون تجربه سرگرمی شما را به سطحی کاملاً متفاوت ارتقاء می‌بخشد. شما می‌توانید به طور هم‌زمان به جستجوی اطلاعات در اینترنت در رابطه با سریال تلویزیونی که در حال حاضر تماشا می‌کنید بپردازید و یا اینکه کلیپ‌های ویدئویی توصیه شده در رابطه با سریال که در حال حاضر پخش می‌شود را مشاهده نمایید.
"صفحه نمایش مالتی لینک سامسونگ با فراهم آوردن امکان مشاهده هم‌زمان چندین صفحه در صفحه نمایش تلویزیون تجربه سرگرمی شما را به سطحی کاملاً متفاوت ارتقاء می‌بخشد. شما می‌توانید به طور هم‌زمان به جستجوی اطلاعات در اینترنت در رابطه با سریال تلویزیونی که در حال حاضر تماشا می‌کنید بپردازید و یا اینکه کلیپ‌های ویدئویی توصیه شده در رابطه با سریال که در حال حاضر پخش می‌شود را مشاهده نمایید. "«حالت فوتبال» (Soccer Mode) رنگ سبز چمن زمین بازی همراه تمامی سایر رنگ های موجود در استادیوم را شفافیت و وضوح کامل به تصویر می‌کشاند. یک افکت صوتی «مالتی ساراند» پرقدرت نیز کمک می‌کند در حس و حال هیجان بازی و صدای استادیوم غرق شوید. به محض این که «حالت فوتبال‌» را فعال نمایید ، تلویزیون به طور خودکار تمامی محتویاتی که پخش می‌شوند را ضبط می‌کند*. و هرگاه تغییری در صدا ایجاد شود به‌عنوان مثال همهمه تشویق تماشاگران یا تغییر در نتیجه بازی ، برنامه به‌طور خودکار لحظات خاص را ضبط می‌کند تا بعداً تماشا کنید. برای این که اوج لذت و از تماشای فوتبال در منزل داشته باشید ، می‌توانید حین مشاهده بازی‌های زنده به تماشای بازی‌های ضبط شده نیز بپردازید. برای کسب اطلاعات از جزئیات این محصول و خرید آن به آدرس ذیل مراجعه فرمایید: www.samsung-saba.com*********-********سه راه امین حضور ، پاساژ احسان ، فروشگاه صبا

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تلویزیون ال ای دی جدید منحنی سامسونگ
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :