ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

تلویزیون ال ای دی سه بعدی اسمارت ال جی 55LA710

تلویزیون ال ای دی سه بعدی اسمارت ال جی 55LA710

قیمت : تماس بگیرید

خرید با نازل ترین قیمت از فروشگاه آنلاین بانه ویترین
www.baneh.info
تماس با پشتیبانی فروش
***********-9
***********-9
***********
***********
مشاوره و پاسخگویی تلفنی 24 ساعته
لذت یک خرید واقعی و غیر حضوری را با ما تجربه کنید


تلویزیون ال ای دی سه بعدی فول اچ دی اسمارت ال جی LED 3D FULL HD SMART LG 55LA710V
با پیشرفت علم و تکنولوژی تلویزیون تنها یک وسیله جهت تماشای فیلم و کانال های تلویزیونی نیست بلکه دنیایی از سرگرمی ها در خود جای داده اند .ال ای دی اسمارت ال جی 55LA710V دارای وای فای داخلی است که تلویزیون شما تبدیل به یک کامپیوتر بزرگ برای دسترسی به اینترنت خواهد کرد شما می توانید به وب سایت های مختلف با بهره گیری از مرورگر وب بروید.


کنترل جادویی
کنترل همه جانبه (نشانگر، چرخ، ژست و کنترل صوتی)، مناسب ترین و پیشرفته ترین کنترل از راه دور یک تلویزیون هوشمند
کنترل همه جانبه: دسترسی و کنترل آسان گیرنده دیجیتال، سینمای خانگی، دستگاه پخش بلو-ری و حتی ماهواره فقط با یک کنترل از راه دور، راه حل قطعی ال جی برای نهایت آسودگی است.
ژست: با یک حرکت ساده پیچیده ترین فرامین را از تلویزیون خود بخواهید و در زمان صرفه جویی کنید.
نشانگر: فقط نشانه بگیرید و کلیک کنید. کنترلی هوشمند برای تلویزیون هوشمند شما.
صدا: با کنترل خود صحبت کنید تا فرمان های شما اجرا شود.
چرخ: تنها با یک چرخ در صفحه بالا و پایین بروید و تصویر را بزرگ و کوچک نمایید. استفاده از این چرخ درست همانند استفاده از موس رایانه است.






MHL
با استفاده از راه ارتباطی MHL می توانید تلفن همراه خود را به تلویزیون متصل نمایید و محتویات با کیفیت HD را بر روی صفحه نمایش بزرگ تماشا کنید. از مزیت های دیگر این تکنولوژی این است که هنگام اتصال کابل، تلفن همراه شما شارژ نیز می شود.

Miracast™
قابلیت WiFi Alliance Certified Miracast TM به شما این امکان را می دهد که از اتصال سریع و بی سیم تلویزیون به تلفن همراه هوشمند، تبلت و یا رایانه لذت ببرید.


Tag On
استفاده از Tag On آسان ترین روش برای اتصال تلفن همراه و تلویزیون است. خصوصیتی است که تصویر به طور همزمان در تلفن همراه و تلویزیون نمایش داده می شود. کافی است برچسب NFC را به تلفن همراه نزدیک کنید و تصویر تلویزیون را بر روی تلفن همراه تماشا کنید.



عینک های سه بعدی راحت
با استفاده از عینک های راحت، از دنیای سه بعدی لذت ببرید. عینک های سینمای سه بعدی سبک، بدون پرش، بدون نیاز به باتری و ارزان هستند و زاویه دید مناسب ارائه می دهند.




سه بعدی بدون پرش
از تصاویر سه بعدی با استفاده از عینک های راحت لذت ببرید. بر خلاف سیستم های سنتی و تلویزیون های قدیمی، تلویزیون سه بعدی هوشمند ال جی دارای گواهیناه تولید عینک های بدون پرش می باشد و توانایی تولید تصاویر روشن تر و شقاق تر را نیز دارد. این عینک ها با چشم بسیار سازگار بوده و تصویر سه بعدی بسیار شفاف ارائه می دهد.
طراحی CINEMA SCREEN
بهترین راه برای لذت بردن از فیلم سه بعدی، سینما است. اکنون تلویزیونی با ویژگی های یک سینمای خانگی موجود است که منظره سینمایی به خانه شما می دهد. این تلویزیون با تکنولوژی لبه های باریک ساخته شده است.





پنل IPS
ضربه بزنید تا متوجه شوید.
در تلویزیون های ال جی از پنل مخصوصی به نام IPS استفاده می شود که هم زاویه دید گسترده تری دارد و کیفیت تصویر سازی بالاتر. پنل IPS علت داشتن تصویری واضح تر، ثابت تر و صفحه نمایش محکم تر در تلویزیون های ال جی است.
LED Plus
کنترل تصویر تلویزیون خود را در دست بگیرید.
درکنار مزیت های اختصاصی ال ای دی ها مانند تصاویر شفاف و رنگهای زنده و عمیق ، ویژگی LED Plus یک ارزش افزوده برای جلوه بخشی به تصاویر وافزودن کنتراست با استفاده از تکنولوژی کنترل نور منطقه ای است



شاخص شفافیت تصویر(MCI)
در تلویزیون های نسل جدید ال جی تمامی پردازش ها به صورت دیجیتالی بوده و طیف رنگی وجود ندارد. از این رو تمامی سایه های تصویر از بین می رود. واحد اندازه گیری این شاخص هرتز است.
پردازنده سه گانه XD
این پردازنده که فقط مختص شرکت ال جی می باشد، کنترل کلیه عملکردهای تصویر سازی در تلویزیون را به عهده دارد. (وضوح تصویر، اشباع رنگ، بهینه سازی تصاویر و از بین برنده تمام سایه های تصویر)
بهینه سازی وضوح تصویر
از محتویاتی با وضوح تصویر بالا لذت ببرید. توسط این مزیت که با کمک پردازشگر سه گانه XD محقق می گردد، تلویزیون می تواند کیفیت تصویر را یک درجه بالا ببرد.

Clear Voice
Clear Voice II به طور خودکار صدای انسان ها را در فیلم ها و برنامه ها بالا می برد تا از صداهای پس زمینه فیلم واضح تر شنیده شوند.

ذخیره انرژی هوشمند
عملگر کنترل نور پس زمینه، روشنایی تلویزیون را کنترل می کند. عملگر خاموشی صفحه، به شما این اجازه را می دهد که تصویر را خاموش کنید اما صدای تصویر را روشن نگهدارید. عملگر حالت صفر، تلویزیون شما را طوری تنظیم می کند که در حالت stand by تلویزیون برق مصرف نمی کند.

HDMI
ترکیب ویدئو HD، صدا و اطلاعات همه در یک کابل، ارتباطات با سرعت بالا را ممکن می سازد


خرید با نازل ترین قیمت از فروشگاه آنلاین بانه ویترین
www.baneh.info
تماس با پشتیبانی فروش
***********-9
***********-9
***********
***********
مشاوره و پاسخگویی تلفنی 24 ساعته
لذت یک خرید واقعی و غیر حضوری را با ما تجربه کنید

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان کردستان
آدرس :  استان کردستان - بانه
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تلویزیون ال ای دی سه بعدی اسمارت ال جی 55LA710
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط