ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

تلویزیون ال ای دی سه بعدی سونی FULL HD LED TV 3D S

تلویزیون ال ای دی سه بعدی سونی FULL HD LED TV 3D S

خرید از فروشگاه بانه ویترین - خانم حسینی
بهترین برندهای جهانی با نازلترین قیمت همراه با ضمانت اصل بودن کالا
www.banehvitrin.org
www.banehvitrin.com
تلفن تماس : *********** - ***********
تلویزیون ال ای دی سه بعدی سونیSONY FULL HD 3D LED TV KDL-55W900A

TRILUMINOS



همه چیز رنگی تر خواد بود

TRILUMINOS یک تکنولوژی انحصاری شرکت سونی است که قادر است که رنگ های بیشتری نسبت به ال ای دی های معمولی نمایش دهد.مانند یک هنر مند با رنگهای بیشتر بر پالتش ، TRILUMINOS میتواند زندگی واقعی را با دقت بیشتر بازسازی نماید.به شکرانه وجود این تکنولوژی تلویزیون سونی میتواند رنگ هایی را تولید کند که در تلویزیون های ال ای دی رایج دیده نمی شود.

همه چیز بهتر به نظر می رسد

قطعا مهمترین بخش یک تلویزیون پردازنده تصویر آن است.هر تلویزیونی این پردازنده را دارد و هر تصویری قبل از نمایش باید توسط این پردازنده پردازش شود و سپس بر روی صفحه نمایش قرار گیرد.پس پردازنده های بهتر تصاویری بهتر ارائه خواهند داد.برای پردازنده تصویر سونی ما از سالها تجربه سونی در نمایش تصاویر ، استدیو های هالیوودی و شبکه جهانی پخش حرفه ایمان استفاده نمودیم تا پیشرفته ترین پردازنده تلویزیون را بسازیم.شما می توانید مطمئن باشید که مهم نیست از چه منبعی با چه کیفیتی تصاویر را میبینید.چون کیفیت تمام آنها زیبا خواهد بود.


X-Reality PRO





Motionflow™ XR

™Motionflow
دقت بالا و روان بودن تصویر با به ویژه تصایر سریع با ™ Motionflowسونی

به کمک این فناوری فوق پیشرفته سونی شما می توانید تصاویر دقیق و روان به هنگام چرخش دوربین برای گرفتن صحنه های سریع مانند شوت زدن داشته باشید. این تکنولوژی با وارد کردن یک سری تصاویر در بین فریم ها، صحنه های سریع را بازسازی می کند. پس حتی سریعتریت حرکات دوربین نیز کاملا طبیعی و واضح به نظر می رسند.



Motionflow

گوشی هوشمند شما اکنون بر روی تلویزیونتان

کلیپ های یوتیوب ، انواع موزیک و جالبترین برنامه ها را که در موبایل خود دارید به راحتی در صفحه نمایش بزرگ تلویزیون خود مشاهده کنید.به صورت وایرلس (بی سیم) گوشی اکسپریا یا تبلت خود را متصل نموده و با کمک تکنولوژی NFC ، از ONE TOUCH MIRRORING استفاده کنید.شما در یک آن آنچه را در گوشی خود می بی نید دقیقا در صفحه نمایش تلویزیون مشاهده می کنید.

one-touch
MHL

TV SideView 
از طریق تلفن هوشمنتان بگردید، جستجو کنید و کنترل کنید

با تکنولوژی SideView سونی امکانات کنترلی بیشتری را در تلویزیون BRAVIA داشته باشید. برنامه مورد نیاز این کار را دانلود کرده و گوشی هوشمند یا تبلت تان را به یک دستگاه کنترل از راه دور تبدیل کنید. در گوشی موبایل خود به جستجوی جدول پخش برنامه ها بپردازید یا به اکتشاف محتوای مرتبط با آنچه در حال تماشای آن هستید از قبیل عوامل تهیه و جزئیات قسمت در حال پخش بپردازید. شما حتی میتوانید در اینترنت به دنبال فیلم باشید یا درباره آنچه در حال دیدن آن هستید تویت کنید.


همه چیز هوشمندانه تر خواهد بود

فیلم : وسیع ترین رنج از فیلم ها شامل فیلم های جدید ، کاتالوگ های قبلی ، فیلم های کلاسیک هالیوودی همه و همه در اختیار خواهند بود

موزیک : شامل انواع سبک موزیک هایی که مایلید گوش دهید.

قسمت خوب آن این است که به لطف داشتن وای فای در تمام تلویزیون های هوشمند سونی به راحتی می توانید چیزی که می خواهید نگاه کنید را در دسترس داشته باشید.



Wi-Fi Smart TV









Wi-Fi

Long Duct speaker 
صدای خالص مستقیما در گوش های شما

صدایی که شما را از طریق داکتی که هوشمندانه در پشت تلویزیون تعبیه شده است مستقیما به صندلیتان میخکوب می کند تجربه نمایید.شما اسپیکر ها را نمی بینید اما قطعا صدای آن را می شنویید.کانالهای طراحی شده به گونه ای هستند که مستقیما صدایی خالص را به گوش شما می رسانند.پس صدا ها و دیالوگ هایی که می شنویید بسیار واضح و شفاف خواهند بود.

Long Duct Speaker

™Skype

با دوستان و افراد مورد علاقه تان به راحتی و با کیفیت بالا ارتباط برقرار کنید

با دوستان و اقوام خود در هر جای دنیا ارتباط برقرار کنید. تلویزیون براویای سونی به شما این امکان را می دهد تا از Skype™ ، معروفترین سرویس تلفنی صوتی و تصویری در دنیا، به بهترین وجه استفاده کنید. با کمترین هزینه با تلفن های همراه و ثابت تماس گرفته و از آنها تماس دریافت کنید و همچنین از کیفیت عالی و کنفرانس تلفنی لذت ببرید. شما می توانید از دوربین لوازم جانبی تلویزیون و یا دوربین وب در خود تلویزیون استفاده کنید، در حالی که میکروفون در صفحه لمسی ریموت کنترل تعبیه شده است.



* تماس های Skype™ نیاز به یک میکروفون و دوربین، مدل CMU-BR100، سونی دارد. تماس های Skype-به-Skype رایگان می باشند. تماس های خارج از Skype دارای هزینه اضافه هستند. Skype نیازمند به یک شبکه خانگی و اتصال اینترنتی با پهنای باند وسیع می باشد. پشتیبانی از کدک های صوتی G.711, G.729 و SILK (8 kHz, 12 kHz, and 16 kHz)، فایل ویدئویی H.264 با ۵۰۰ kbps.عکس با کیفیت تصویر SD 640×480 با ۳۰ fps. سرعت ارتباط بسته به محیط شبکه می باشد.

Skype®



Skype®

sense of quartz
زیبایی را به اتاق نشیمن خود بیاورید

احساس کوارتز نامی است که ما برای طراحی زیبای این تلویزیون گذاشته ایم.شما شیفته ی طراحی شیک این تلویزیون خواهید شد.طراحی منحصر به فرد این تلویزیون به گونه ای است که به راحتی با محیط اطراف خود جور خواهد شد و حتی در هنگام خاموشی زیبا به نظر می رسد.

خرید از فروشگاه بانه ویترین - خانم حسینی
بهترین برندهای جهانی با نازلترین قیمت همراه با ضمانت اصل بودن کالا
www.banehvitrin.com
تلفن تماس : *********** - ***********

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان کردستان
آدرس :  استان کردستان - بانه
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تلویزیون ال ای دی سه بعدی سونی FULL HD LED TV 3D S
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط