ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

تلویزیون ال ای دی سونی Sony Bravia KDL 60R550 LED

تلویزیون ال ای دی سونی Sony Bravia KDL 60R550 LED

تلویزیون Sony Bravia KDL 60R550 60 inch LED 3D محصولی زیبا و سه بعدی از کمپانی سونی است که 60 اینچ می باشد و ابعاد آن به همراه پایه 1375.0x 851.0 x 339.0 میلی متر، وزن آن نیز به همراه پایه 28.39 کیلوگرم است.
ال ای دی 60 اینچ سونی SONY مدل R55060 با بهره گیری از قدرت رنگ و وضوح بالا، تصویری واقعی و زنده را ارایه می دهد و بیننده را شگفت زده می کند. کیفیت تصویرFull HD ال ای دی سونی امکان مشاهده تصاویری با کیفیت عالی را فراهم می کند. ال ای دی سونی مجهز به تکنولوژی سه بعدی است که امکان تبدیل تصاویر دو بعدی را به تصاویر سه بعدی شگفت انگیز فراهم می کند. با عینک های سه بعدی سبک سونی بدون نیاز به باتری از تصاویر سه بعدی لذت ببرید. ال ای دی سونی مجهز به گیرنده ی دیجیتال داخلی است که امکان دریافت سیگنال های دیجیتال صدا و تصویر را فراهم می کند. به این ترتیب می توان تصاویر ارسالی از ایستگاه های تلویزیونی و رادیویی را با کیفیت دیجیتالی بسیار خوب دریافت نمود.
با فناوری screen mirroring می توان فیلم، عکس ها، نرم افزارهای کاربردی، صفحات وب و بازی های موجود در گوشی را بر روی صفحه بزرگ تلویزیون مشاهده نمود. با استفاده از این فناوری می توانید گوشی خود را به صورت بی سیم به تلویزیون متصل کنید و بدون استفاده از سیم محتوای روی صفحه نمایش گر گوشی یا تبلت را بر روی صفحه نمایش تلویزیون همراه با صدای بلند تقویت شده و شفاف پخش شده از بلندگوهای ال ای دی تماشا نمایید. هم چنین می توان با لمس صفحه نمایش گر گوشی یا تبلت عکس ها را تغییر داد. با استفاده از کابل MHL می توان گوشی خود را به تلویزیون متصل نموده و از رسانه و نرم افزارهای کاربردی ذخیره شده در گوشی بر روی تلویزیون لذت برد. عکس ها و ویدیو کلیپ های HD را بر روی صفحه بزرگ تلویزیون تماشا نمایید. حتی می توانید در حالی که روی مبل نشسته اید با استفاده از کنترل از راه دور تلویزیون محتوای تلفن هوشمند خود را مرور کنید و از کار کردن با نرم افزارهای کاربردی لذت ببرید.
http://www.shahredigi.com

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان آذربایجان غربی
آدرس :  استان آذربایجان غربی - تکاب
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تلویزیون ال ای دی سونی Sony Bravia KDL 60R550 LED
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :