ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

تلویزیون ال ای دی سونی Sony KDL 46W904A LED 3D

تلویزیون Sony Bravia KDL 46W904A 46 inch LED 3D محصولی زیبا و سه بعدی از کمپانی سونی است که 46 اینچ می باشد و مدل 55 اینچ آن نیز به بازار ارائه شده است.
با نمایشگر منحصر بفرد Triluminos سونی از کیفیت تصویر خیره کننده لذت ببرید. براویا KDL-W904A رنگ های واقعی و ناب را برای شما به ارمغان می آورد و به لطف بهره گیری از موتور تصویر X-Reality Pro بدون توجه به منبع پخش، کیفیت تصویر شگفت انگیزی را عرضه می دارد. علاوه بر آن قدرید محتوای گوشی تلفن هوشمند را نیز بر روی آن پخش کنید.
از جمله امکانات دیگر این تلویزیون می توان به ارائه ی صدای ناب و پر قدرت، فن آوری تک لمسی ارتباط بیسیم Mirroring برای نمایش صفحه تلفن هوشمند بر روی تلویزیون و امکان کنترل بهتر و لذت بیشتر از تماشای محتوا با Tv Slideview حس طراحی Quartz برای نهایت کارکشتگی
با استفاده از تلویزیون kdl-46w904a به جهان بیکران سرگرمیهای سونی بروید و از سرگرمی های سونی و کیفیت تصویر عالی و سیستم سه بعدی ان نهایت لذت را ببرید. تلویزیونهای سری دبلیو سونی جزء بهترین تلویزیونهای سال2013 هستند که از قابلیت های بیشماری بهره میبرند و همچنین دارای کیفیت تصویر بی نظیری هستند .
http://www.shahredigi.com

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان آذربایجان غربی
آدرس :  استان آذربایجان غربی - تکاب
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تلویزیون ال ای دی سونی Sony KDL 46W904A LED 3D
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط