ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

تلویزیون ال ای دی سونی Sony KDL 50W700A LED

تلویزیون Sony Bravia KDL 50W700A LED محصولی زیبا و جدید از کمپانی سونی است که 50 اینچ می باشد و ابعاد آن 1137x 669 x 64 میلی متر و وزن آن بدون احتساب پایه 15.8 کیلوگرم است. وضوح تصویر آن 1920 * 1080 پیکسل می باشد که از این لحاظ یکی از با کیفیت ترین تلویزیون های موجود در بازار محسوب می شود.
Sony W700A یکی از تلویزیون های ال ای دی اینترنتی تی وی بدون سه بعدی سونی است که از لحاظ طراحی و شکل ظاهری فرق چندانی با مدل W804Aندارد و فقط رنگ و فریم دور انها کمی باهم فرق دارد ولی در کیفیت و امکانات مدل W804 بالاتر و بهتر است که از میان این تفاوتها میتوان به سیستم سه بعدی و سرعت رفرش تصویر400هرتز اشاره کرد که در دبلیو700 سیستم سه بعدی وجود ندارد و سرعت رفرش تصویر200هرتز میباشد.

تلویزیون 50دبلیو700ای تمامی امکانات این تلویزیون به روزشده و بسیار کارامد میباشد که ازجمله ی این قابلیت ها میتوان به سیستم اینترنت تی وی و گیرنده دیجیتال و کیفیت تصویر فول اچ دی اشاره کرد.
از دیگر ویژگیهای این تلویزیون میتوان به سیستم اینترنت تی وی و قابلیت اتصال به اینترنت اشاره کرد .با استفاده از سیستم اسمارت و مرورگر وب این تلویزیون میتوانید صفحات اینترنتی وسایتهای دلخواه را جستجوکرده و از گشت و گذار در اینترنت لذت ببرید.در تلویزیون50اینچ دبلیو700 وای فای داخلی قرار دارد که امکان اتصال به شبکه اینترنت خانگی را به حالت وایرلس به کاربران میدهد همچنین دارای ورودی لن است که کاربران میتوانند با کابل شبکه به شبکه اینترنت خانگی متصل شوند.
http://www.shahredigi.com

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان آذربایجان غربی
آدرس :  استان آذربایجان غربی - تکاب
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تلویزیون ال ای دی سونی Sony KDL 50W700A LED
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :