ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

تلویزیون سه بعدی اسمارت ال جی 42LB6520-بانه

تلویزیون سه بعدی اسمارت ال جی 42LB6520-بانه

قیمت : تماس بگیرید

خرید از بانه بین
خانم حسینی-خانم رضایی
www.Banehbin.com
خرید از بانه بین با نازلترین قیمت ها
جهت اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید
دارای نماد اعتماد از وزارت صنایع و معادن
پشتیبانی 24 ساعته
خانم حسینی:***********-***********
خانم رضایی:***********-***********
[email protected]
www.Banehbin.com 
تلویزیون ال ای دی سه بعدی اسمارت ال جی LG 3D SMART LED TV 42LB6520

این عنوان مهم‌ترین پدیده ال‌جی در تلویزیون‌های هوشمندی است که به تازگی ساخته شده، احتمالا جایی در گذشته ها این نام به گوش شما رسیده است. این پدیده که در اصل سیستم عامل تلفن‌های همراه بر پایه لینوکس بود سال‌ها پیش توست شرکت پالم به کار گرفته شد و بعد از پیوستن این شرکت به HP تبدیل به پلتفرمی با متن باز شد و احتمالا آن روزها این شرکت تصور می‌کرد با این رویکرد همه گیر تر خواهد شد اما انگار کارها درست پیش نرفت و این سیستم عامل به دست HP به نظر مرده می‌رسید. مدت‌ها بود که هیچ خبر خاصی از آن نبود اما این روزها توسط یکی از تولید کنندگان کره ای تلویزیون خریده شده و از آن به نام LG webOS یاد می‌شود. تولید کننده کره ای قصد دارد تا از طرح شکست خورده سیستم عامل پالم برای خود موفقیتی دست و پا کند.
این روزها شمار تولید کنندگان تلویزیون‌های هوشمند رو به افزایش است و در میان آن‌ها می‌توان از ال‌جی، سونی، سامسونگ، پاناسونیک، توشیبا و ... نام برد اما در این میان تنها دو تولید کننده را می‌توان یافت که دست به رویکردی تازه برای تصاحب بازار زده اند، پاناسونیک به وسیله سیستم عامل فایرفاکس و ال‌جی به وسیله webos با ما در نگاهی جدی‌تر به ساخته تازه ال‌جی همراه باشید.
Webos نام تازه ای است که از امسال به تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی اطلاق می‌شود شاید بهتر بود ال‌جی به همان تلویزیون هوشمند کفایت می‌کرد و از این نام در جای دیگری استفاده می‌کرد، چرا که این نام حتی اگر هیچ چیز از آن ندانید معنایی بسیار جالب دارد و سیستم عاملی تحت وب را در ذهن به نمایش می‌گزارد. اما چه می‌توان کرد، این نام دیگر برای ال‌جی است و هر طور که دوست داشته باشد از آن استفاده می‌کند.



Webos را می‌توان به سادگی جزو بهترین تجربه های استفاده از تلویزیون هوشمند دانست، شاید پیش از این نیز با خود فکر کرده بودیم که یک تلویزیون هوشمند باید این‌گونه باشد، ساده و راحت در کنار کمی طنز و این چیزی است که به نظر می‌رسد ال‌جی به آن دست پیدا کرده است، هرچند که مفهومی بزرگ‌تر احتمالا برای همیشه قربانی آن شد.



طراحی – امکانات
ال‌جی ادعا می‌کند که هیچ تلویزیون هوشمندی این چنین وجود نداشته است، با این که این حرف بیش از واقعی بودن دلیلی برای تبلیغ بهتر است اما تعجب نمی‌کنیم اگر در سال‌های پیش رو تلویزیون‌های زیادی را ببینیم که به این سبک هوشمند شده باشند. شما با فشردن دکمه هوشمند نواری رنگی را در پایین خواهید دید که شامل کارت‌های مختلف برنامه ها است. در گوشه سمت چپ اطلاعات مربوط به برنامه ای که در حال تماشا هستید را خواهید دید، به عنوان مثال زمانی که از گیرنده دیجیتال به تماشای برنامه ای مشغول هستید علامت Live TV را خواهید دید و زمانی که از طریق پخش کننده DVD و با کابل HDMI فیلم می‌بینید گزینه HDMI را خواهید دید، پس همواره مطلع خواهید شد که کدام شبکه و یا کدام محتوا را در حال تماشا هستید. ممکن است این گوشه تصویر نشانی از YouTube، Netflix و ... ببینید و هر کدام با رنگ‌های انحصاری خود اتفاقاتی جذاب را رقم می‌زنند.



مدل مواجهه ال‌جی در گوشه سمت راست شما را به یاد Taskbars های ویندوز و یا اندرویدی خواهد انداخت؛ به نحوی دوست داشتنی شما تاریخ و زمان را می‌بینید و در کنار آن چند آیکون که دسترسی سریعی به بعضی درخواست‌های متداول‌تر را انجام خواهند داد. نکته ای که جلب توجه می‌کند این است که ال‌جی بر خلاف سایر قسمت‌ها هیچ اصراری در به چشم آمدن این قسمت نداشته است و خیلی ساده تنها با یک یا دو رنگ کار خود را به انجام رسانده است. ظاهرا ال‌جی به این نتیجه رسیده است که تلویزیون‌های هوشمند گاهی اوقات بیش از آنچه که باید به افراد اطلاعات بیهوده می‌دهند. پس تلاش کرده است تا بیهوده و دست و پا گیر نباشد.
در ابتدای استفاده از تلویزیون ال‌جی تلاش کرده که باز هم تغییر ایجاد نماید، شما در ابتدا با موجود عجیب سیاه رنگی آشنا می‌شوید که درحقیقت ساکن تلویزیون شما است و کمک خواهد کرد تا تلویزیون شما راه اندازی شود و همه چیز جالب‌تر به نظر برسد. این حرکت ال‌جی که در نوع خود بسیار جالب توجه است تکراری است بر کاری که سال‌ها پیش از این ماکروسافت در قالب کاراکتری به نام کلیپی ایجاد کرد و همه دوستش داشتند.

باید اعتراف کنیم که پرنده کوچک و سیاه ال‌جی نیز با نمک و دوست داشتنی است و احتمالا همه و به خصوص بچه ها به آن علاقه‌مند خواهند شد. به کمک پرنده سیاه ال‌جی شما به سادگی قادر خواهید بود تا تلویزیون خود را راه اندازی کنید، راه اندازی تلویزیون از همیشه ساده تر شده است. شما در محیط فانتزی پرنده ال‌جی سفر می‌کنید تا به خاسته های خود برسید.
برای افزودن اپلیکیشن ها باید سری به فروشگاه مجازی ال‌جی بزنید که سریع‌ترین دسترسی به آن در صفحه اصلی قرار دارد، با توجه به منطقه ای که تلویزیون را برای آن تنظیم نموده‌اید دسترسی مناسبی به اپلیکیشن های موجود خواهید داشت، هرچند که ممکن است بعضی از آن‌ها برای ایران قابل استفاده نباشند. تمام برنامه های پیش فرض به همراه برنامه‌هایی که شما نصب کرده‌اید در یک قسمت فراهم آمده اند. شما به سادگی می‌توانید در میان نوارها به آنچه می‌خواهید برسید و یا به میل شخصی خود به سادگی زمانی که در کامپیوتر آیکون‌ها را جا به جا می‌کنید نسبت به جا به جایی آن‌ها اقدام کنید.

ریموت کنترل
بر خلاف تلویزیون‌های مبتنی بر webos ال‌جی ریموت کنترل این تلویزیون تنها ادامه راهی است که مدتی پیش شروع شده است و مانند سایر رقبا هر سال در حال تکامل است، هر چند هنوز مانند دیگر رقیب کره ای خود دسترسی به NFC از طریق ریموت کنترل فراهم نیست اما همچنان از آن می‌توانید به عنوان موس استفاده کنید، نسل تازه ریموت کنترل‌های ال‌جی که با معرفی webos وارد بازار شدند در طراحی و امکانات فاصله چندانی با مدل قبلی نداشتند، دلیلش می‌تواند این باشد که ریموت قبلی به اندازه کافی خوش دست بود. دکمه ها در این ریموت کنترل به بلوغی نسبی رسیده اند و به نظر نمی‌رسد حتی در سال آینده نیز تغییر چندانی داشته باشند. چرا که این ریموت کنترل بسیار ساده به نظر می‌رسد، کمی سنگین‌تر از ریموت کنترل‌های معمولی است که سبب می‌شود هنگام استفاده حس بهتری داشته باشید.همان طور که اشاره کردیم شما می‌توانید شبیه ماوس آن را در هوا حرکت دهید و هر بخشی که می‌خواهید را در تلویزیون خود انتخاب کنید و برای برخی منو ها حتی نیاز به این کار نیست و با استفاده از اسکرول قرار گرفته در آن می‌توانید منو های مختلف را زیر و رو کنید تنها نکته منفی در مورد این ریموت جادویی زمانی است که شما از آن به جای کیبورد استفاده می‌کنید.
امکان خوشایند دیگری که ال‌جی به آن توجه ویژه ای دارد استفاده از دستورات صوتی است یک میکروفون در این ریموت کنترل قرار گرفته است که به عنوان یکی از متد های کاربری ریموت کنترل به حساب می‌آید، اما هنوز فاصله زیادی تا کورتانا و یا سیری دارد. در مجموع این ریموت کنترل به سه حالت مختلف از شما دستور می‌گیرد، یکی از آن‌ها حالت ماوس است که در مورد آن گفتیم و شبیه ماوس کامپیوتر است و می‌توان آن را هدایت کرد؛ اسکرول کردن نیز که بیشتر برای جستجو در صفحات وب و حرکت بین منو ها به کار خواهد آمد و در انتها گزینه کنترل صوتی است. به نظر ما می‌تواند امسال نیز یکی از دو ریموت کنترل‌های خوب باشد، هرچند که این بار بر خلاف سال گذشته شاید نتواند بهترین باشد. به جز این سه نوع هدایت که به آن اشاره کردیم شما دکمه های دیگری نیز خواهید داشت و به دلیل طراحی مناسب به سادگی قادر خواهید شد تا بدون نگاه کردن از آن استفاده کنید.
تنها راه هدایت این تلویزیون استفاده از این ریموت کنترل نیست، با توجه به استفاده مکرر مادون قرمز در موبایل‌های ال‌جی می‌توان نتیجه گرفت که ال‌جی به تلویزیون‌های خود نیز فکر کرده است، چرا که اپلیکیشن ساخته شده برای این تلویزیون نیز در نوع خود جالب است، تمام تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی که از webos استفاده می‌کنند قادر خواهند بود تا با این اپلیکیشن کنترل شوند. شما با چند محیط مختلف روبرو خواهید شد که در یکی از آن‌ها کنترل گر های معمولی را خواهید دید و در دیگری تمام برنامه های نصب شده بر روی تلویزیون به چشم می‌خورند.
جهت گرفتن اطلاعات بیشتر به سایت www.banehbin.ir مراجعه نمایید.
خرید از بانه بین
خانم حسینی-خانم رضایی
www.Banehbin.com
خرید از بانه بین با نازلترین قیمت ها
جهت اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید
دارای نماد اعتماد از وزارت صنایع و معادن
پشتیبانی 24 ساعته
خانم حسینی:***********-***********
خانم رضایی:***********-***********
[email protected]
www.Banehbin.com

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان کردستان
آدرس :  استان کردستان - بانه
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تلویزیون سه بعدی اسمارت ال جی 42LB6520-بانه
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط