ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

تلویزیون سونی سه بعدی 55 اینچ Sony KDL 55W900

دقت بالا و روان بودن تصویر با استفاده ازMotionflow:
توسط این فناوری شما می توانید تصاویر دقیق و روان به هنگام چرخش دوربین برای گرفتن صحنه های سریع مانند شوت زدن داشته باشید. عملکرد این تکنولوژی به این صورت است که با وارد کردن یک سری تصاویر در بین فریم ها، صحنه های سریع را بازسازی می کند. نتیجه این عملکر این است که شما می توانیدحتی سریعترین حرکات دوربین را نیز کاملا طبیعی و واضح ببنید.
TRILUMINOS یک تکنولوژی انحصاری شرکت سونی است که قادر است که رنگ های بیشتری نسبت به ال ای دی های معمولی نمایش دهد.مانند یک هنر مند با رنگهای بیشتر بر پالتش ، TRILUMINOS میتواند زندگی واقعی را با دقت بیشتر بازسازی نماید.به شکرانه وجود این تکنولوژی تلویزیون سونی میتواند رنگ هایی را تولید کند که در تلویزیون های ال ای دی رایج دیده نمی شود.
قطعا مهمترین بخش یک تلویزیون پردازنده تصویر آن است.هر تلویزیونی این پردازنده را دارد و هر تصویری قبل از نمایش باید توسط این پردازنده پردازش شود و سپس بر روی صفحه نمایش قرار گیرد.پس پردازنده های بهتر تصاویری بهتر ارائه خواهند داد.برای پردازنده تصویر سونی ما از سالها تجربه سونی در نمایش تصاویر ، استدیو های هالیوودی و شبکه جهانی پخش حرفه ایمان استفاده نمودیم تا پیشرفته ترین پردازنده تلویزیون را بسازیم.شما می توانید مطمئن باشید که مهم نیست از چه منبعی با چه کیفیتی تصاویر را میبینید.چون کیفیت تمام آنها زیبا خواهد بود.
http://www.shahredigi.com

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان آذربایجان غربی
آدرس :  استان آذربایجان غربی - تکاب
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تلویزیون سونی سه بعدی 55 اینچ Sony KDL 55W900
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط