ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

توزین نوار نقاله / توزین دینامیک

توزین نوار نقاله / توزین دینامیک

قیمت : تماس بگیرید

سیستم توزین پیوسته و به عبارتی توزین دینامیک یا همان توزین نوار نقاله ، به صورت گسترده ای در صنایع مختلف از جمله پتروشیمی ، سیمان ،‌ گچ ،‌ زغال سنگ ، قند و شکر ،‌ معادن ،‌ کشت و صنعت ها ،‌ .... مورد استفاده قرار میگیرد و هدف آن بیشتر کنترلی و برای اجرای بهینه فرآیند تولید در صنعت میباشد . روشن است که توزین دینامیک به علت حرکت و جابجایی بار ، اصولا نسبت به سایر توزین ها از درصد خطای بیشتری بر خوردار میباشد و عوامل محیطی چون شیب نوار ، جنس و فرسودگی نوار ، مشخصات ابعاد نوار، ظرفیت و سرعت نوار ،‌ نوع و تعداد رولیک ها و آیدلرها و غیره روی دقت توزین اثر گذار هستند ، و نیز عواملی همچون نوع بار ( چگالی بار ، چسبندگی یا خورندگی داشتن بار ، دمای بار ،‌.... ) و یکنواخت یا غیریکنواخت بودن توزیع آن روی نوار نقاله و نوع بارگیری و غیره نیز در نتیجه کار تاثیر دارند .
توزین دینامیک به دو صورت عمده بلت ویر Belt Weigher و ویفیدر Weigh Feeder موجود میباشد که توضیحات تکمیلی در مورد تفاوت بین ایندو و همچنین کالیبره و نتظیم دیگر پارامترها درقسمت مقالات و تازه های سایت قابل مشاهده میباشد .
در نوع بلت ویر بیشتر دانستن کارکرد و مشاهده میزان بار مد نظر میباشد و کنترلی روی سرعت نوار انجام نمیشود ، در صورتی که در ویفیدر امکان تغییر سرعت حرکت نوار بر اساس میزان بار عبوری وجود دارد . در توزین دینامیک متناسب با شرایط توزین یک استراکچر فریم تعلیق و یک عدد نمایشگر مخصوص توزین دینامیک و یک اینکودر سرعت سنج بهمراه یک یا چند لودسل و جانکشن باکس به کار گرفته میشود و چنانچه سیستم ویفیدر باشد علاوه بر تجهیزات مذکور از یک عدد درایو کنترل دور موتور نیز که متصل به موتور چرخاننده کانوایر است استفاده میشود تا در صورتی که حجم بار از set point تعیین شده کمتر بود با فرمان اینورتر/ درایو دور موتور افزایش یابد و چنانچه میزان بار عبوری بیشتر بود سرعت نوار کاهش یابد .

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: توزین نوار نقاله / توزین دینامیک
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط