ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

تولید لوله پلی اتیلن سبک و سنگین

تولید لوله پلی اتیلن سبک و سنگین

شرکت پویا پلاست سپاهان
امروزه استفاده از لوله و اتصال پلی اتیلن به منظور انتقال آب و اجرای سیستم های آبیاری ، بارانی و قطره ای رشد قابل ملاحظه ای داشته و به مرور لوله های چدنی ، فلزی و ... جای خود را به لوله ای پلی اتیلن داده اند.مقاومت بالا در عین سبکی ، قیمت مناسب ، دوام بیشتر : محصولات در نصب و همچنین بازدهی بیشتر و بهتر و صرفه جویی در هزینه و زمان از ویژگی های مهم این محصول است.شرکت پویا پلاست سپاهان در سال 1381 فعالیت خود را با تولید لوله های پلی اتیلن و طراحی و اجرای سیستم های آبیاری قطره ای و بارانی آغاز نموده اند و پس از تحقیقات فراوان و ارزشمند در خصوص سیستم های جدید تولید و همچنین نیاز مبرم به راهکارهای مؤثر به منظور ارتقا سطح مقاومت و کیفیت محصولات و همچنین نیازهای ارگانهای مختلف ، کشاورزان و دیگر مشتریان محترم در سال 1389 اقدام به جایگزینی خطوط تولید مدرن و پیشرفته ساخت چین و آلمان و مجهزترین سیستم های آزمایشگاهی مطابق با استانداردهای جهانی نمونه است.
محصولات:
1- لوله های پلی اتیلن سبک و سنگین از سایز 16 میلی متر تا سایز 630 میلی متر در فشارهای اسمی 4 تا 16 اتمسفر با مواد PE80 و PE100 طبق استاندارد جهانی DIN8074 آلمان و 1331 ایران و شامل 10 سال ضمانت می باشد.
2-و از دیگر تمایزات این شرکت تولید لوله های انتقال آب غیر شرب معمولی و فاضلابی از سایز 16 میلی متر تا 315 میلی متر در فشارهای 4 تا 10 اتمسفر ، قیمت مناسب و شامل 5 سال ضمانت می باشند.
شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر و نمایش محصولات و خدمات در قالب تصویر، به وب سایت این شرکت به آدرس www.pooyaplast.com مراجعه فرمایید.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان اصفهان
آدرس :  استان اصفهان - اصفهان
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تولید لوله پلی اتیلن سبک و سنگین
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :