ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

تولید مواد پلاستیک ، تزریق پلاستیک و روکش PVC

تولید مواد پلاستیک ، تزریق پلاستیک و روکش PVC

تولید کننده قطعات پلاستیکی ، روکش پی وی سی و تزریق پلاستیک

1 . تامین مواد پلاستیک : ABS , PVC , PE , PA6 , PA66 , PP , HIMPACK

2. تزریق پلاستیک در وزنهای مختلف

3. روکش پی وی سی (PVC Coating)

ما با پشتوانه 20 سال تجربه در زمینه تولید مواد پلیمری و تزریق پلاستیک و آشنایی با بخش عمده ای از صنعت پلاستیک و همچنین با توجه به دانش و امکانات مناسب، اقدامات زیربنایی در خصوص تامین مواد اولیه پلاستیک اعم از نو و گرانولی انجام داده ایم.
تامین مواد پلاستیک اعم از ABS, PP, PA, PVC, PE, … با طیف رنگی متفاوت و سطوح کیفی مختلف، بخش عمده فعالیت ما محسوب میشود و توانسته ایم نیاز مشتریان عزیر را در این زمینه برآورده سازیم.
بدیهی است در شریط کنونی و با توجه به واقعیات موجود، استفاده از مواد گرانول شده، بیش از پیش اهمیت می یابد. این مواد در مقایسه با مواد نو ، قابل اطمینان و استفاده از آنها کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی بوده و تا 70% قیمت تمام شده مواد اولیه را کاهش می دهد. ما امکان تحویل مواد در سراسر کشور و در مقادیر درخواستی را دارا می باشیم.
همچنین ما با توجه به قابلیت های موجود، امکان تزریق پلاستیک در وزنهای مختلف را داشته و تاکنون خدمات گوناگونی به مشتریان اعم از خودرویی و غیر خودرویی ارایه کرده ایم.
یکی دیگر از زمینه های فعالیت ما، روکش پی وی سی (PVC Coating) بر روی انواع قطعات خودرویی و غیر خودرویی می باشد. از قبیل انواع میله های درب موتور خودرو ، روکش سر باطری ، دسته های شیر گاز و ...

_____________________

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تولید مواد پلاستیک ، تزریق پلاستیک و روکش PVC
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط