ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

تولید و تامین لوازم وبردهای دستگاههای بخور سرد

تولید و تامین لوازم وبردهای دستگاههای بخور سرد

قابل توجه تولیدکنندگان دستگاه بخور سرد
در دستگاههای بخور گرم با قرار دادن دو الکترود در داخل آب و رساندن برق به آنها موجب عبور جریان نسبتا زیاد از مسیر آب بین این دو الکترود و در نتیجه گرم شدن و ایجاد بخار گرم آب میشود. در بعضی از انواع بخور گرم از المنت برای جوشاندن و ایجاد بخار گرم استفاده میشود. در هر دو روش اشاره شده هزینه انرژی برق استفاده از این دستگاههای بخور گرم بالا است.
در دستگاههای بخور سرد برای پراکنده کردن ملکولهای آب بجای حرارت از فرکانسهای 2 الی 3 مگاهرتز استفاده میشود که این امواج با ورود به قطعه ای خاص از ( پیزو ) که توانایی ایجاد لرزشهای مکانیکی در داخل آب با این فرکانسهای بالا را دارد ملکولهای آب را دچار تشتت و پراکندگی شدید کرده و آب را تبدیل به بخار مینماید . این بخار مانند ( مه ) بدون حرارت و سرد است که دستگاه بخور سرد این بخار را در محیط پخش و موجب مرطوب شدن هوا و کمک به تنفس و رفع مشکلات ناشی از خشکی هوا میکند . نکته مهم اینکه دستگاههای بخور سرد مصرف انرژی برق بسیار کمتری نسبت به دستگاههای بخور گرم دارد.
در این دستگاهها بردها و مدارات و قطعات الکترونیکی خاصی استفاده میشود که کارگاه تحقیقاتی و تولیدی نوآور سازنده تمامی بخشهای آن که در واقع قلب دستگاههای بخور سرد است میباشد.
کارگاه تحقیقاتی و تولیدی نوآور آمادگی دارد با استفاده از ماشینهای اتوماتیک مونتاژ بردهای الکترونیکی با تولید و تحویل بردها و لوازم الکترونیکی دستگاههای بخور سرد نیاز سازندگان این دستگاهها را با هر تیراژ تامین و تحویل نماید.
آدرس : قزوین شهر صنعتی البرز بلوار میرداماد غربی میدان مادر ساختمان نوآور طبقه دوم
*********** - *********** - *********** www.aparat.com/sarebanha
مشاهده ویدئوهای مرتبط با فعالیتهای کارگاه نوآور
www.aparat.com/v/ZKXxt
 www.aparat.com/v/Uwcm8

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان قزوین
آدرس :  استان قزوین - قزوین
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تولید و تامین لوازم وبردهای دستگاههای بخور سرد
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :