ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

تولید و فروش تری سدیم فسفات

تولید و فروش تری سدیم فسفات

شرکت مینار تولید کننده و فروشنده بیش از 180 نوع مواد شیمیایی, معدنی و صنعتی با کیفیت عالی در حد مرک ؛ قادر به فروش به هر میزان درخواست شده در انواع بسته بندی ها و ارسال به تمامی نقاط کشور است. لازم بذکر است که شرکت قادر است محصولاتی متناسب با نیاز شما را نیز تولید و در اختیارتان قرار دهد.

تری سدیم فسفات صنعتی و آزمایشگاهی

تولید و فروش تری سدیم فسفات خالص با درجه خلوص 99.3 الی 99.99 درصد در هر میزان درخواستی و قابل ارسال به تمامی نقاط کشور. تری سدیم فسفات در بسیاری از زمینه های صنعتی بکار برده می شود , خلاصه ای از این موارد در زیر ذکر شده است.

تری سدیم فسفات با فرمول شیمیایی ( Na3PO4 ) یک ترکیب شیمیائی امولسیون کننده ، قلیائی قوی با pH معادل 12 است و در آب براحتی قابل حل می باشد. در صنایع غذائی به وفور استفاده می شود به طوری که از این ترکیب برای بهبود بافت پنیر و حفظ لزجت شیر و جلوگیری از جدا شدن فاز آبی در شیر منجمد، استفاده می‌شود.
نوعی ترکیب از سدیم و فسفر است. این ماده در تولید لاستیک، شوینده ها و چاپ عکس کاربرد دارد. در پودرهای لباس شویی ( همچنین صنایع تصفیه برق آبی ) باعث از بین رفتن سختی آب می شود، همچنین به عنوان مواد نگه دارنده نیز گزینه خوبی به حساب می آید.

مشخصات تری سدیم فسفات :
پودر سفیدی است که به نام‌های تری فسفات سدیم، پنتاسدیم تری فسفات, تری فسفات سدیم و STPP شناخته شده و در گرفتن سختی آب بخصوص در پودرهای لباس‌شویی و هم‌چنین در تهیه مواد غذایی به کار می رود.
برای گرفتن سختی آب، ماده افزودنی خوارکی به عنوان نگهدارنده‌ی رطوبت، در مواد شوینده، خمیردندان مورد استفاده قرار می‌گیرد.
عمده صنایع مصرف‌کننده این ماده شیمیایی شامل کارخانجات تولید مواد شوینده، صنایع تصفیه آب، صنایع غذایی، صنایع سرامیک‌سازی، معدنی، صنایع تولید کاغذ, صنایع پتروشیمی و نیروگاه ها می‌باشد.

سایر ویژگی ها

1) سفید یا کریستال های بی رنگ

2) efflorescent در هوا

3) به راحتی در آب قابل حل است, ولی در محلول های آلی حل نمی شود

4) محلول آب آن قلیایی. (ارزش پ هاش محلول حدود 12 )

5) تراکم نسبی در 1.62 است ، نقطه ذوب 73.4 است.

برای هرگونه اطلاعات بیشتر کافیست با ما تماس حاصل فرمایید.

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان آذربایجان غربی
آدرس :  استان آذربایجان غربی - ارومیه
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تولید و فروش تری سدیم فسفات
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :