ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

تولید کننده دستمال مرطوب طرح خاص ( ساشه )

تولید کننده دستمال مرطوب طرح خاص ( ساشه )

قیمت : تماس بگیرید

آذران پوشش تولید و فروش دستمال مرطوب


دستمال مرطوب طرح اختصاصی : امروزه موفقیت های مشاغل مختلف در گرو تبلیغات موثر و ماندگار است. محصولات شرکت اذران پوشش با توجه به مدرن بودن امکانات چاپ لوگو و طرح های اختصاصی به عنوان یکی از بهترین ، ارزانترین و جدیدترین روش های تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد . بدیهی است به دلیل خصوصیات منحصر به فرد بودن دستمالهای مرطوب و معطر لایف کینگ اعم از آنتی باکتریال بودن ، نرم کنندگی پوست ، پاک کنندگی الودگی و چربی های اضافی از روی پوست با رایحه های دلپذیر و به یا ماندنی و از همه مهمتر چاپ موارد تبلیغاتی و مناسب جهت استفاده: شرکت های هواپیمایی ، مسافرتی هتل ها ، رستوران ها و شرکت ها و ... مورد توجه می باشد .
دستمال مرطوب ساشه در دوسایز 12*6 و 8*6 و یا سایز دلخواه شما با طرح و لگوی سفارش دهنده ارائه می گردد.


لیوان کاغذی طرح اختصاصی : لیوان کاغذی با چاپ طرح اختصاصی و رنگ پایه گیاهی بهترین تبلیغات برای شرکت ها و تولیدی های انواع محصولات می باشد.
لیوان کاغذی در دوسایز 220 و 360 با طرح و لگوی دلخواه هتل ها ، رستوران ها و شرکتها
دستمال کاغذی طرح اختصاصی : شرکت آذران پوشش با دست یابی به منابع متنوع و با کیفیت تولید کننده تیشو در خارج از ایران توانسته است یکی از مرغوبترین محصولات سلولزی را در ایران تولید نماید. گروه خلاقیت و طراحی آذران پوشش ضمن بهره برداری از نو آوری در طرح های کاربردی خود دستمال کاغذی طرح اختصاصی را جایگزین طرح های کلیشه ای قرار داده است تا در موقعیت های مختلف یاد آور لحظه های شیرین زندگی باشد.
دستمال طرح اختصاصی در سایزهای 50 برگ – 70 برگ - 100 برگ - 200برگ و 300 برگ با طرح و لگوی سفارش دهنده


محصولات شرکت به طور کلی عبارتند از :

محصولات : دستمال مرطوب طرح اختصاصی ، لیوان کاغذی طرح اختصاصی ، دستمال کاغذی طرح اختصاصی

( ساشه – ساشه طرح خاص – دستمال مرطوب طرح خاص - دستمال مرطوب طرح اختصاصی - ساشه طرح اختصاصی – ساشه دستمال مرطوب – دستمال مرطوب – دستمال مرطوب تک نفره - دستمال کاغذی طرح اختصاصی - دستمال کاغذی طرح خاص - لیوان کاغذی طرح اختصاصی - لیوان کاغذی طرح خاص - دستمال طرح اختصاصی ، دستمال با طرح اختصاصی ، دستمال با طرح خاص ، ساشه با طرح خاص ، دستمال با مرطوب طرح خاص ، دستمال مرطوب با طرح اختصاصی ، ساشه با طرح اختصاصی ، دستمال کاغذی با طرح اختصاصی ، دستمال کاغذی با طرح خاص ، لیوان کاغذی با طرح اختصاصی ، لیوان کاغذی با طرح خاص )

رزومه شرکت :

**** 
این شرکت زیر مجموعه شرکت بزرگ اسپیدارسبز می باشد که در سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را در زمینه تولید دستمال های تخصصی مرطوب آغاز نموده و بنیانگذار تولید دستمال مرطوب در ایران است.
در اولین گام شروع به همکاری با خطوط بزرگ هواپیمایی نموده ایم و یکی از بی نظیر ترین بسته بندی های برجسته خود را در قالب دستمال مرطوب ساشه در این شرکت ها و در تمام پروازهای داخلی و خارجی ارائه نموده ایم ***

برای اطلاعات بیشتر و ارسال نمونه با ما تماس حاصل نمایید.

اطلاعات تماس :

تلفن : ******** – 021
فکس : ******** – 021
موبایل : *********** – ***********
وب سایت : www.dastmalmartub.com
ایمیل : [email protected]
آدرس شرکت : خیابان ولیعصر - خیابان سید جمال الدین (یوسف آباد) - خیابان یکم - پلاک 2 - واحد 202

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تولید کننده دستمال مرطوب طرح خاص ( ساشه )
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط