ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

تکمیل رزومه کاری با دریافت گواهینامه معتبر

تکمیل رزومه کاری با دریافت گواهینامه معتبر

اگر در تخصص و شغل خود به دنبال رشد بیشتر هستید و در این رابطه نیاز به اطلاعات آموزشی و گواهینامه های آموزشی معتبر دارید، آکادمی مجازی ایرانیان به خوبی راهنمای شما خواهد بود. آکادمی مجازی ایرانیان در کلیه رشته های تخصصی اقدام به برگزاری دوره های آموزش مجازی (مکاتبه ای یا از راه دور) می نماید و در پایان دوره به فارغ التحصیلان پس از قبولی در آزمون اینترنتی گواهینامه از مراجع معتبر آموزشی ارایه می نماید.
کلیه گواهینامه های صادر شده با قابلیت استعلام هستند و تمامی مجوز ها و تاییدات لازمه از مراجع معتبر را به صورت مکتبوب خواهند داشت.
همچنین این مجموعه گواهینامه های صادر شده خود را از نظر اعتبار به صورت کامل تضمین نموده و مجوزات قانونی داخلی و خارج از کشور خود را جهت اطمینان کامل مخاطبین ارایه می نماید.
فارغ التحصیلان جویای کار، کارمندان جویای ارتقاء شغلی، مدیران شرکت ها، متخصصانی که قصد مهاجرت جهت کار به کشور های خارجی را دارند و کلیه علاقمندان به راحتی می توانند از کشورهایی مانند: انگلستان، آلمان، آمریکا، استرالیا، کاندا، سوئد، ایتالیا، ترکیه ، یونان و سازمان استاندارد ایران یا وزارت امور خارجه به راحتی و با هزینه مناسب گواهینامه آموزشی قابل استعلام دریافت نمایند.
آکادمی مجازی ایرانیان به آدرس اینترنتی www.ac98.ir و www.aclearn.ir می باشد و هیچگونه شعبه دیگری ندارد که اگر بر روی نماد اعتماد این سایت های کلیک بفرمایید این نام را مشاهده خواهید نمود
علاقه مندان جهت اطلاعات بیشتر می توانند به سایت های www.ac98.ir و www.aclearn.ir مراجعه نموده و یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند:
شماره پشتیبانی: *********** الی ***********
شماره تماس: *********** الی ***********
فاکس: ***********
لطفا جهت عضویت در خبرنامه آکادمی مجازی ایرانیان یک پیامک بدون متن به شماره ***********000 ارسال فرمایید.
همچنین می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان عدد 1 را به شماره *********** ارسال فرمایید.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تکمیل رزومه کاری با دریافت گواهینامه معتبر
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط