ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

تکین چوب تولید درب تمام چوب,درب ضد سرقت لوکس و درب

تکین چوب تولید درب تمام چوب,درب ضد سرقت لوکس و درب

تکین چوب
شرکت آریا تکین چوب با برند تجاری تکین چوب محصولات تولیدی خود را تحت لیسانس کردوبا اسپانیا تولید می کند. این مجموعه برای اولین بار در ایران به جهت افزایش کیفی سلامت اقدام به حذف MFD در کلیه محصولات خود نمود و PLY WOOD را جایگزین آن کرد .
MDF به جهت دارا بودن فرمالدئید بسیار سمی و زیان آور است و سبب افزایش سرطان و آسم می شود.
از این جهت در استاندارد های روز اروپا جایی ندارد و چون محصولات تولیدی مجموعه تحت لیسانس کردوبا می باشد در نتیجه از مواد مصرفی حذف شد.
تولیدات این مجموعه به شرح زیر است:
1- درب تمام چوب : درب های ساخته شده توسط این مجموعه شامل طرح های بسیار زیبا می باشد و با چوب های خشک وارداتی ساخته می شود .در ساخت این درب ها تمامأ چوب استفاده می شود, به گونه ای که در صورت برش عرضی تمامأ چوب دیده می شود. این درب ها به طور پیش فرض با چوب راش آلمان ساخته می شود ولی در صورت درخواست مشتری چوب بلوط وایت آمریکا ، چوب ملچ یا دیگر چوب های مرغوب جایگزین می شود.چسب نانوتکنولوژی انحصاری کردوبا نیز از دیگر ویژگی های این مجموعه است.
2- درب ضد سرقت لوکس : این درب ها که دارای طرح های بسیار زیبایی هستند تنها درب ضد سرقت با پنل چوبی در ایران هستند. روکش استفاده شده بر روی آنها روکش گردو یا ساپلی آمریکا می باشد. در داخل تمامی درب ها عایقی از جنس فوم NBR که ایتالیایی می باشد به کار برده می شود که ضریب بهره وری این عایق از پشم سنگ نیز بالاتر است.چهارچوب این درب ها نیز قابلیت همسایز شدن با عرض دیوار را دارد.
تکین چوب آمادگی خود را برای همکاری با شرکت ها و ادارات و ارگانهای دولتی و خصوصی و افراد حقیقی و حقوقی برای ساخت درب های تولیدی این مجموعه اعلام می دارد.
لطفا جهت مشاهده تصاویر و اطلاعات بیشتر از وب سایت دیدن کنید
تلفن: ***********
موبایل: ***********
وب سایت: WWW. TakinWood.com

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تکین چوب تولید درب تمام چوب,درب ضد سرقت لوکس و درب
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط