ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

جذب کارشناس فروش بیمه زندگی سامان

جذب کارشناس فروش بیمه زندگی سامان

آتیه سازان بیمه سامان )گروه استان های شمال کشور(از میان متقاضیان فعالیت در صنعت بیمه (بخش فروش)، ساکن در استانهای گیلان، مازندران و گلستان دعوت به همکاری مینماید:

از همین امروز تجارتتان را آغاز کنید
شما برای انجام هر کسب و کاری، احتیاج به سرمایه، تجربه،آموزش حرفه ای، موقعیت و فضای کاری مناسب دارید،که تمامی این امکانات را گروه آتیه سازان شرکت بیمه سامان (سهامی عام) برای شما درجهت اشتغال فراهم کرده است.

سوالات متداول جهت کسب اطلاعات اولیه قبل از ثبت نام:
۱)این تجارت مناسب چه کسانی می باشد؟ این تجارت مناسب افرادی است که قصد فعالیت به صورت پاره وقت و یا تمام وقت را دارند و از کار کردن برای دیگران خسته شده اند ومایلند برای خود و پیشرفت خود کار کنند،نه برای دیگران.و در حقیقت به دنبال آن هستند که کسب و کار خویش را بنا کنند. (حتی کارمندان دولت و کسانیکه بدنبال شغل دوم هستند)
۲)این تجارت مناسب چه کسانی نمی باشد؟افرادی که علاقه مند به داشتن کاری مستقل نیستند.افرادی که بنا به دلایلی به دنبال حقوق ثابت و کارمندی هستند.افرادی که درآمد خود را وابسته به غیر می دانند و ...

۳)جایگاه اجتماعی این شغل در چه حدی است؟( آیا کار من ویزیتوری است؟)
کارشناسان فروش بیمه، مشاورانی هستند که در زمینه چگونگی مدیریت ریسک خطرات در حال و آینده، در راستای رفاه عمومی، هدایتگرهستند.لذا این افراد در نزد مردم از جایگاه معتبری برخوردارند و مردم آنها را به چشم یک ویزیتور نمی نگرند.کارشناسان فروش بیمه سامان نیز در جایگاه مشاوران بیمه ای، به مردم خدمت می کنند و به همین دلیل از جایگاهی ویژه در جامعه برخوردار هستند.

4)درآمدزایی در این حرفه به چه میزان است؟ میزان درآمدزایی در این کار، مثل تمامی کارهای مشابه درآمدی، بستگی به توانایی، مهارت، تجارب، زمان و انرژی هر شخصی دارد.سرپرستان و پشتیبان های فروش، مهارتهایی را به شما آموزش می دهند و با در اختیار قرار دادن تجارب خویش، مسیر را برای کار شما هموار می کنند.

جهت ثبت درخواست و همچنین کسب اطلاعات بیشتر به نشانی وبسایت ما (www.insur24.ir/agent) مراجعه فرمایید.اولویت با کسانی است که زودتر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
ضمنا افراد متقاضی تایید شده در جلسه مصاحبه ،قبل از شروع به کار در یک دوره ی آموزشی شرکت کرده وبا اصول حرفه ای فروش بیمه آشنا می شوند.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان مازندران
آدرس :  استان مازندران - ساری
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: جذب کارشناس فروش بیمه زندگی سامان
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :