ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

جرثقیل بازویی آداک

جرثقیل بازویی آداک

قیمت : تماس بگیرید

bsacrane آداک یک مشاوره کارشناسانه را برای شرکت هایی که به دنبال یک سیستم جرثقیل مطلوب برای محدوده و شرایط کاری خود هستند ، پیشنهاد می کند .
خواسته های شخصی و منحصر بفرد شما خط مشیء است برای تکنسین های ما که در راستای آن بطور بیطرفانه به شما پیشنهاد ارائه کنند و یک راه حل مورد پسند مشتری را که مناسب نیازهای خاص شما باشد را طراحی می کنند .
ما را بیازمایید – و از مزیت های سرویس های ما سود ببرید .
فنی مهندسی آداک BSAcrane
جرثقیل سازی آداک BSAcrane
جرثقیل بازویی در تناژ 250 کیلوگرم الی 10تن در ابعاد بازوی 2 الی 8 متر وپایه 2 الی 8مترقابل ساخت واجراء می باشد این دسته از جرثقیل ها در مکانهای که پوشش شعاعی با زاویه چرخش 90 الی 360 درجه را دارا می باشد

در زمان کار میان زمین و هوا نباید فقط به شانس تکیه کرد – از تکنولوژی و نوآوری بنیان صنعت آداک استفاده کنید .

در ضمینه بالابری ،حمل ونقل ،جابجایی بنیان صنعت آداک یک راه حل مناسب برای نیازهای خاص شما دارد. با توجه به تجربه چندین ساله ما ، ما میدانیم که چه جیزی برای شما مهم است، برای مثال محصولات ابداعی با کیفیت بالا که سرعت بالا و انعطاف پذیری بهینه را فراهم می کند. به علاوه ما شما را با سرویس های جامع و توانایی عملی و اجرایی خود حمایت می کنیم که به شما امکان رقابت می دهد .

تمام اینها و بیشتر ، برنامه های بنیان صنعت آداک برای بالابری و تجهیزات جرثقیل را شامل می شوند . با استفاده از راه حل های استاندارد و سیستم های انتخابی( خواسته شده توسط مشتری ) ، ما قادر به رویارویی با خواسته های خاص شما هستیم.

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: جرثقیل بازویی آداک
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :