ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

حراج فوری زمین در اصفهان متری یک میلیون

حراج فوری زمین در اصفهان متری یک میلیون

قیمت : 176 میلیون تومان

این ملک واقع در مسجد سید، خیابان شیخ زاهد کوچه شهید شیرزاد کوی شهیدان وفایی و دارای انشعاب برق و سند مالکیت و مساحت 176 متر مربع میباشد.
لازم به گفتن است که در بازار امروز قیمت زمین در این حوالی اطراف دو و نیم تا سه میلیون معامله میشود، ولی همانطور که در نقشه هوایی قابل رویت است این ملک در پشت یک پست برق قرار گرفته و توسط کوچه ای به عرض دو و طول هشت متر قابل دسترسی میباشد که ماشین رو نمیباشد، دیگر اینکه، طبق مقررات اگر کوچه دارای عرض کمتر از سه متر باشد، فقط اجازه ساخت یک طبقه روی پارکینگ دارد، لذا وبخاطر این محدودیتها بقیمت بسیار مناسب بفروش میرسد. البته هم اکنون وبا وجود موارد ذکر شده بالا، بنگاه های معاملات املاک اطراف این ملک را از قرار متر مربع یک و نیم میلیون قیمت گزاری میکنند، ولی ما بخاطر فوریت ان را به قیمت حراج بفروش گذاشته ایم. توضیحا در محل این زمین قبلا منزل قدیمی بزرگی بمساحت حدودا ششصد متر مربع وجود داشته که بعلت مسکونی نبودن ان بمدت طولانی ومخروبه شدن توسط شهرداری خراب ودرگوشه ای از ان توسط اداره برق پست برق احداث میشود.
لازم به ذکر است که ملک مورد قروش به عرض 8 و طول 22 متر وجنوبی که هنوز تفکیک نشده وجزئی از 600 متر مباشد واین امکان برای خریدار احتمالی وجود دارد که چند متر از مالکان زمینن مجاور خریداری و عرض کوچه را به 3 متر افزایش دهد که در اینصورت ماشین رو و اجازه ساخت سه طبقه روی پیلوت را میگیرد وصد در صد برد دارد به خریداران احتمالی پیشنهاد میکنم ملک را از نزدیک مشاهده وبرای اطلاعات بیشتر لطفا تلفن بزنید.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان اصفهان
آدرس :  استان اصفهان - اصفهان
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: حراج فوری زمین در اصفهان متری یک میلیون
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :