ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

حمل کالا از تمام نقاط جهان همرا با شبکه گسترده

حمل کالا از تمام نقاط جهان همرا با شبکه گسترده

قیمت : توافقی

حمل ونقل آرین فست کارگو

ما که هستیم؟

شرکت آرین فست کارگو بخشی از یک گروه حمل و نقل و لجستیک عظیم است که از سال 1994 در این حوزه فعالیت می کند و باداشتن شعبات متعدد درتمام دنیا قادربه ارائه کلیه خدمات حمل و نقل درکوتاهترین زمان ممکن است.دارا بودن شعبات اختصاصی درکاناداوآمریکا امکان حمل هرگونه محموله ای را از آمریکای شمالی به ایران درکوتاهترین زمان؛ممکن نموده است.آرین فست کارگو تنها نماینده شبکه FWN در ایران است که به معنای حضور درتمام نفاط دنیا ورائه خدمات با بالاترین سطح استاندارد جهانی ومناسبت ترین قیمت هاست.این شرکت توسط مجرب ترین افراد که دارای سالها تجربه درحمل و نقل بین المللی هستند با هدف مشتری مداری ایجادشده است .این شرکت مفتخر است اعلام نماید اولین شرکتی است که به صورت 24 ساعته و 7روز هفته (بدون تعطیلی) آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی است.

خدمات آرین فست کارگو

CARGO

همانگونه که ازنام این شرکت مشخص است حمل بار سنگین از تمام دنیا به ایران و از ایران به تمام دنیا تخصص ماست.ما خدمات خودرا متناسب با نیازهای شما ارائه می دهیم. این شرکت آماده ارائه خدمات حمل و نقل به صورت فوب، درب به درب ، پسکرایه وپیشکرایه است.دارا بودن دفاتر مستقل در دوبی و قطرامکان ارائه خدمات جانبی حمل و نقل را برای این شرکت فراهم آورده است.

Express

حمل و نقل سریع اوراق و اسناد ونمونه کالا با ابعاد و وزن کمتر از 30 کیلوگرم از درب منزل یا محل کار تا درب مقصد به صورت هوایی نیز از خدماتی است که این شرکت به مشتریان محترم خود ارائه می دهد.

Land Freight & Sea Freight

ما درآرین فست کارگو معتقدیم که مشتریان محترم باید بتوانند فقط با یک تلفن کلیه خدمات حمل و نقل را دریافت نمایند.همکاری نزدیک با معتبرترین خطوط دریایی وفعالان حمل و نفل زمینی امکان ارائه مشاوره و خدمات در زمینه حمل و نقل دریایی و زمینی در ابعاد گسترده به سراسر دنیا توسط انواع خودروهای ترانزیتی وترافیکی در کمترین زمان ممکن را با مناسبت ترین قیمت ها فراهم نموده است.

Logistics

آرین فست کارگو مفتخراست با داشتن مجرب ترین پرسنل درزمینه مدیریت زنجیره تامین و لجستیک قادربه ارائه کلیه خدمات لجستیک مورد نیاز شرکتهای داخلی و خارجی در زمینه انبارداری کالا از قبیل تهیه و تجهیز انبار؛ تهیه برنامه و نرم افزارهای مورد
نیاز انبارداری ,تهیه خودروهای مخصوص حمل کالا جهت جابجایی کالاهای واحد لجستیک است.

E-shopping

آخرین اما نه کمترین !یکی از خدمات ویژه این شرکت خریداینترنتی از وبسایت های خارجی ( آمریکای شمالی و اروپا) وحمل کالاهای خریداری شده مورد نیازافراد حقیقی ؛ شرکتها وکارخانه های ایرانی است که به دلیل تحریم ویا دلایل دیگر قادر به تهیه کالاهای مورد نظر خود نیستند .سرعت و قیمت مناسب از ویژگی های منحصر به فرد این خدمات است.

بازرگانی و ترخیص کالا

یکی دیگر از خدمات مورد استقبال این شرکت پس ازخدمات حمل و نقل ؛ انجام تشریفات گمرکی درمبدا و مقصد وترخیص کالا(ثبت سفارش ،تهیه گواهی مبدا...) درکلیه گمرکات و مبادی ورودی کالا با قیمتی باورنکردنی و سرعتی مثال زدنی است.

درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر کلیه پرسنل این شرکت ازطریق تلفن های ذیل این نامه درخدمت شما هستند.

با سپاس فراوان                           
آرین فست کارگو

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: حمل کالا از تمام نقاط جهان همرا با شبکه گسترده
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :