ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

خدمات مجالس و تشریفات عروسی ردکارپت

خدمات مجالس و تشریفات عروسی ردکارپت

قیمت : 55000

باغ، ویلا،سالن اجتماعات، تالار، کشتی، جریره اختصاصی
موسسه خدمات مجالس و تشریفات ردکارپت با در اختیار داشتن بیش 1000 باغ،سالن اجتماعات،تالار، ویلا، کشتی و جزیره اختصاصی در داخل و خارج از کشور آماده برگزاری مراسم و جشن های کارفرمایان گرامی در تمامی طول سال میباشد.

ظرفیت باغ، سالن اجتماعات، تالار، ویلا،کشتی و جزیره اختصاصی برای اجاره:

ظرفیت باغ ها از 100 تا 900 نفر
ظرفیت سالن اجتماعات از 50 تا 180 نفر
ظرفیت تالار از 200 تا 1500 نفر
ظرفیت وبلا از 40 تا 200 نفر
ظرفیت کشتی از 40 تا 300 نفر
ظرفیت جزیره از 30 تا 1000 نفر

باغ های عمدا در شهر تهران، گرم دره، احمد آباد مستوفی، جاده شهریار، کرج، کردان، محمد شهر، انتهای اتوبان همت، شرق تهران، اتوبان بابایی، اتوبان آزادگان، فیروز بهرام و شمال تهران واقع شده اندو

این مجموعه همچنین امکان سرویس دهی به کارفرمایان محترم را در دبی، اربیل، ترکیه، گرجستان، ترکمنستان، ارمنستان، آذربایجان، بلغارستان، انگلیس، مالزی، اندونزی، تایلند، سنگاپور، فیلیپین، هند، چین، ایتالیا و ازبکستان را داراست.


موسسه خدمات تشریفات ردکارپت دارای یک پکیج کلی بوده که مشتریان محترم با مطالعه این منوی "باز" و با توجه به سلیقه شخصی خود در کنار مشاوره همکاران ما پکیجی را جمع آوری کرده و بدین وسیله با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت مراسم خود را برگزار نمایند، علاوه بر این موسسه ردکارپت چند پکیج از پیش آماده شده را هم به شما مشتریان محترم ارایه میدهد، برای آن دسته از دوستانی که ترجیح میدهند از پکیج پیشنهادی موسسه ردکارپت استفاده کنند،(شایان ذکراست که حتی پکیج های از پیش آماده شده هم قابلیت تغییر به سلیقه کارفرمای محترم را داشته و هیچ گونه محدودیتی در دست کاری و تغییر پکیج ها وجود ندارد). این پکیج های از پیش آماده شده به 3 دسته کلی تقسیم میشوند:
*برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از پکیج ها روی نا پکیج کلیک کرده ویا از منوی بالا در قسمت منوها وپکیج ها منوی مورد نظر را انتخاب کنید.



پکیج کلی


پکیج ارزان قیمت:(از 50 تا 80 هزار تومان)
مناسب جهت جشن های کوچک (نامزدی، هنابندان،عقدکنان،ولیمه)، میهمانی های خصوصی، تولد، سمینار، همایش و عروسی های کم خرج






پکیج لوکس:(از 80 تا 120 هزار تومان)
این پکیج که به عنوان یک پکیج متعادل هم شناخته میشود شامل منوی پکیج ارزان قیمت بعلاوه دیزاین، گل آرایی، شمع آرایی بیشتر، ظروف بهتر برای پذیرایی، دکور سازی مختصر، تنوع غذایی بیشتر، پرسنل اجرایی بیشتر، میهماندارن بیشتر و... میباشد که مناسب حال مشتریانیست که دوست دارند مراسم عروسی، نامزدی و... خود را با یک دیزاین وگل آرایی زیبا و در عین حال قیمتی معقول برگزار کنند. این پکیج رایج ترین پکیج انتخابی در بین مشتریان شرکت ردکارپت بوده و مانند دیگر پکیج ها رضایتمندی تمامی مشتریان ما را به همراه داشته است، شایان ذکراست که حتی پکیج های از پیش آماده شده هم قابلیت تغییر به سلیقه کارفرمای محترم را داشته و هیچ گونه محدودیتی در دست کاری و تغییر پکیج ها وجود ندارد.


پکیج سوپر لوکس:(از 700 هزار تومان تا 3 میلیون تومان)
پکیج سوپرلوکس شرکت خدمات مجالس ردکارپت، نماد عدم وجود حد و مرز در تجمل و زیبایی یک مراسم بوده و حداکثر کیفیت ممکن را به همراه دارد. این پکیج به دلیل پیچیدگی بسیار بالا و جزییات دقیق فقط به صورت حضوری به مشتریان خاص ارایه شده و قیمت حداقل آن از نفری 700 هزار تومان آغاز و تا 3 میلیون تومان ختم میشود. از خدمات موجود در این پکیج فقط به چند مورد در اینجا اشاره میکنیم:

دکورسازی تمامی سالن و محوطه مراسم با استفاده از سازه های پیشرفته و پرسنل مجرب مهندیسن معماری داخلی تحصیل کرده در ایتالیا، برپایی آب نما در داخل سالن، استفاده از پرسنل آشنا به 2 زبان خارجی، سرو 70-100 مدل غذاهای ایرانی، عربی، آسیای شرقی، دریایی و غربی، استفاده از ظروف نقره و ایتالیایی، گل آرایی با حداکثر حجم و کیفیت، سفارش مواد اولیه از خارج از کشور، بهره گیری از 3 گروه موزیک و...

برای اطلاعات بیشتر در مورد پکیج های ما و نحوه قیمت گذاری آنها با ما تماس بگیرین:

*تمامی پکیج ها دارای سرویس هایه رایگان ویژه ای میباشند که فقط در جلسه حضوری خدمت مشتریان عزیر ارایه میشوند.



موسسه خدمات مجالس و تشریفات ردکارپت این افتخار را دارد که با در اختیار داشتن پرسنلی مجرب،در مقایسه با موسسات دیگر بالاترین میزان رضایتمندی در میان مشتریان را داراست

برای دیدن نمونه کارهای تشریفات ردکارپت مارا در اینستاگرام دنبال کنید:

http://instagram.com/redcarpet_eventplanning


و یا از وبسایت ما دیدن فرمایید:

http://rcteam.ir/



تماس برای مشاوره رایگان:

********-***********-***********

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: خدمات مجالس و تشریفات عروسی ردکارپت
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط