ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

خدمات مشاوره منابع انسانی

خدمات مشاوره منابع انسانی

حتماً شما هم به عنوان مدیر کسب و کار با کارمندانی مواجه بوده اید که نسبت به وضعیت خود و جایگاه فعالیتهایشان ناراضی بوده اند؛ اما آیا این نارضایتی ها به درستی وجود دارند؟ آیا ریشه آن غیر از آنچه که شکایت می شود است؟ ذهنیات و انتظارات کارکنانتان تا چه حد مطابق با واقعیت است؟ تأثیر محیط و بازار کار بر این سؤالات چیست و چگونه باید آن را در نظر گرفت؟ قطعاً تلقی ایشان از آینده کسب و کار و موقعیت شان در آن یکی از مهمترین عوامل ماندگاری سرمایه های انسانی است.
نگرش به سرمایه انسانی به عنوان مهمترین عامل بهره وری و سودآوری و احتساب آن به عنوان بخشی از متن اجتماعی فعالیت (بازار کار منطقه) به شرکتها کمک می کند تا سیستمی عادلانه برپا داشته و این نگرش را در ذهن سرمایه انسانی شان نیز تقویت کنند.
رایان راهبرد چابک با تهیه گزارش وضعیت سرمایه های انسانی سازمان به همراه ارائه و اجرای راهکارهای متناسب، سازمانها را در این راه همراهی می کند.
گروه مشاوران مدیریت منابع انسانی رایان راهبرد چابک (RRC) ، با کمک کارشناسان آموزش دیده در دوره های تخصصی داخل و خارج کشور در حوزه های مختلف منابع انسانی، آماده اجرای پروژه های بهبود منابع انسانی در شرکتهایی است که به کارکنان به عنوان سرمایه اساسی سازمان می نگرند. 
خدمات برون سپاری پروژه های مدیریت منابع انسانی به شرح ذیل از این دسته فعالیتها می باشد که هم اکنون در شرکتهای در کلاس بین المللی در حال اجرا می باشد:
1-همراهی در تدوین استراتژی سازمان علی الخصوص استراتژی منابع انسانی
2-طراحی سازمان، طراحی شغل، تدوین شرح شغل، آنالیز و ارزیابی مشاغل بر اساس متد بین المللی هِی Hay
3-طراحی و اجرای سیستم جبران خدمت رقابتی متناسب با بازار کار ایران و خاورمیانه
4-طراحی سیستم مدیریت استعدادها و جانشین پروری و کارراهه شغلی
5-استخدام کارشناسان منابع انسانی در سطوح بدوی، کارشناسی و مدیریتی
6-مشاوره در زمینه قانون کار و تأمین اجتماعی و دیگر قوانین تأثیر گذار
7- آموزش کارشناسان معرفی شده از طرف شرکت در تمامی زمینه های فوق و پیگیری جذب و آموزش کارآموزان و تبدیل آنان به کارشناسان خبره منابع انسانی که به منافع کسب و کار می اندیشند (HR Business Partner)



با تشکر
رایان راهبرد چابک
مشاوره منابع انسانی
ایمیل:   [email protected]

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: خدمات مشاوره منابع انسانی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط