ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

خرید و فروش پیانو گیتار ویولن

خرید و فروش پیانو گیتار ویولن

قیمت : 00

خرید و فروش پیانو گیتار ویولن

با توجه به افزایش استقبال عمومی در سالهای اخیر جهت فراگیری موسیقی و توجه خاص والدین به آموزش موسیقی به فرزندان و نگاه حرفه ای به موسیقی، سطح تقاضای ادوات موسیقی از سوی آموزشگاهها، مدارس عالی موسیقی، هنرجویان و نوازندگان حرفه ای، افزایش یافته. همواره یکی از اصلی ترین دغدغه های هنرجویان و نوازندگان در کشور، تهیه لوازم موسیقی استاندارد از نمایندگی های معتبر و با قیمت مناسب بوده است.

شرکت مهرآهنگ زرتشت، تحقیقات تخصصی و میدانی در ارتباط با گزینش برندهای دارای استاندارد جهانی در سطحی وسیع و با استفاده از نظرات اساتید مجرب موسیقی انجام داده و با شرکت در چندین نمایشگاه بین المللی و بازدید از کارخانه های مختلف تولید لوازم موسیقی اقدام به اخذ نمایندگی انحصاری از کشورهای اروپایی نموده که برخی از آنها برای نخستین بار توسط این شرکت به جامعه موسیقی کشور معرفی شده است.

هم اکنون شرکت مهرآهنگ زرتشت نمایندگی انحصاری پیانوهای شولتزپولمن ایتالیا،شونبرون و هارودسر آلمان،گیتارهای ریموندو و رودریگرز اسپانیاو محصولات اشترونال جمهوری چک و همچنین محصولات NikSound می باشد. همچنین توانسته با ارائه گارانتی محصولات و خدمات پس از فروش مناسب و مشتری مداری، اعتماد جامعه هنرمندان و علاقمندان به موسیقی را به خود جلب نماید.

پیانو, فروش پیانو, خرید پیانو, راهنمای خرید پیانو, یانو دیجیتال, گیتار, فروش گیتار, خرید گیتار, خرید ویولن, ویولن

www.mehrahang.com
تلفن: ***********
[email protected]

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: خرید و فروش پیانو گیتار ویولن
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :