ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

خطوط PRI در دستگاه سانترال

خطوط PRI  در دستگاه سانترال

در بعضی از شرکت های بزرگ برای کم کردن هزینه خرید خطوط شهری و یا محدود سازی مشتریان به یک خط از خطوط 4 و 5 رقمی استفاده می کنند. این خطوط مخابراتی مخصوصی هستند که بر روی آن ها 30 خط تلفن شبیه سازی می شود. به بیانی دیگر این خط قادر به پاسخ گویی به 30 تماس در لحظه می باشد و برای این تماس ها بوق آزاد پخش می کند.
برای انتقال دیتا (اطلاعات تماس) در این خطوط از مودم های مخصوصی استفاده می شود که می توانند تا پهنای باند 2 مگابایت بر ثانیه اطلاعات را جابجا کنند. سرعت این جابجایی اطلاعات در ایران با سرعت 56 کیلو بایت در ثانیه است.
این خطوط به تنهایی قابل استفاده نیستند به همین منظور برای بهره وری بهتر تماس ها باید این خط وارد دستگاه سانترال شود و با تعریف این خط برای سانترال پاسخ گویی به این تماس های ورودی توسط کاربران نامحدودی امکان پذیر می شود. این خطوط قابل برنامه ریزی برای سانترال پر ظرفیت و تحت شبکه است.

با تهیه کارت PRI مدل KX-TDA0290 می توان خط خود را در سانترال تعریف نمود و این خط ورودی به سانترال مانند دیگر خطوط آنالوگی که وارد دستگاه می شود قابل برنامه ریزی است. همان طور که در تصویر بالا مشاهده می شود تقاوت سه نوع خط آنالوگ و PRI و VOIP به تصویر کشیده شده است. این خطوط تفاوت هایی زیادی با هم دارند که وجود این تمایزات سبب برتری سیستم های ارتباطی نسبت به یکدیگر شده است.
لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایتwww.ict3.com مراجعه نموده و یا با شماره *********** تماس حاصل نمایید.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: خطوط PRI در دستگاه سانترال
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :