ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

خط تولید انواع لوله های بتنی از شرکت Schlosser Pf

خط تولید انواع  لوله های بتنی از شرکت Schlosser Pf

ماشین آلات لوله های بتنی به شرح ذیل می باشد:
RADIAL PRESS
این پرس یک دستگاه پر سرعت و با کارکرد بالا برای ساخت لوله های بتنی با قطر 250 mm تا 2000 mm و طول بیشتر از 3.5 m می باشد.
همچنین ایده آل برای تولید لوله های S & P تقویت شده و غیر تقویت شده ، لوله های جکی ، لوله های سازگار ، لوله هایی با دو سرپوش ، لوله های سوراخ دار ، حلقه و پایه های سوراخ دار می باشد.
تمامی دستگاه ها بصورت اتوماتیک می باشد.
خصوصیات پرس SP RADIAL
اطمینان بالا و عمر طولانی
محرک های قابل کنترل مجزا برای دهنه پخش کننده و پرس
تولید تمام اتوماتیک
قدرت محرک بالا برای تولیدات با کیفیت، شامل تولیدات با سطح بالا مانند لوله های جکی ، لوله های تقویت شده با تقویت های چند گانه و پردازش
VARIANT
سازنده بزرگترین ابعاد لوله برای صنعت بتنی می باشد.
تولیدات لوله های بتنی انعطاف پذیر و پر بازده در ابعاد 300 mm تا 6000 mm توسط Schlosser Pfeiffer که این لوله های بتنی در تمامی اشکال و سایزها با دانسیته بالا تولید می شود.
VARIANT کیفیت فشردگی برجسته تکنولوژی ارتعاشی خاص Schlosser Pfeiffer را با یک انتخاب گسترده در سایزها و اشکال مختلف ترکیب کرده و از بزرگی و قدرتش که هر دو پیش نیاز برای تولید لوله های سایز بزرگ می باشند متاثر می شود. ارتعاش فشردگی بتن، توسط یک ویبراتور مرکزی تولید می شود که ازطریق یک دستگاه هیدرولیکی به مرکزمتصل می باشد.
Schlosser Pfeiffer قالب های کامل و تجهیزات قالب را برای SP VARIANT وSP VARIANT Press و ماشین آلات ساخت لوله SP TR/V/ANT  فراهم می سازد. بعلاوه خط Schlosser Pfeiffer راه حل هایی برای دیگر ماشین آلات و سیستم ها جهت ساخت لوله های بتنی و تولیدات بتنی شبیه لوله پیشنهاد می کند.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: خط تولید انواع لوله های بتنی از شرکت Schlosser Pf
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط