ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

خنک کننده گازی – پکیج سرمایشی – مینی چیلر –

خنک کننده گازی – پکیج سرمایشی – مینی چیلر –

قیمت : تماس بگیرید

قابل توجه کلیه پرورش دهنده های قارچ خوراکی، دکمه ای و صدفی؛ شرکت اندیشه سبز با تجربه سالها تولید سیستم های خنک کننده و گرم کننده نسل جدیدی از دستگاه ای سرمایشی موسوم به مینی چیلر را مخصوص خنک کردن سالنهای پرورش قارچ خوراکی با مصرف بسیار کم برق و در ابعاد کوچک برای استفاده در سالن های پرورش قارچ در زمان شوک سرمای و همچنین فصل های گرم سال تولید کرده است.این خنک کننده ( کولر) یا اصطلاحا مینی چیلر که جایگزینی مطمئن برای کولر های گازی می باشد.دارای مصرف برقی معادل نصف یک کولر گازی با ظرفیت یکسان و تقریبا قیمت ریالی همانند یک کولر گازی می باشد.
مینی چیلر های مینیاتور ساخت شرکت اندیشه سبز که همانند یک پکیج سرمایشی کار خنک کردن را انجام میدهد. امکان سرمایش و خنک کردن همچنین سیر کولا سیون سالن های پرورش قارچ خوراکی را در هر شرایط اقلیمی و با مصرف فوق العاده کم برق را دارا می باشد.
تفاوت مینی چیلر( پکیج سرمایشی ) مینیاتور با کولر گازی:
با توجه به وجود رطوبت بسیار بالا در سالن های پرورش قارچ خوراکی و انبساط گاز در قسمت اوابراتور کولر های گازی رطوبت موجود در سالن قارچ با عث ایجاد برفک شدید در محل اوابراتور کولر گازی می شود که خود آن باعث افزایش شدید مصرف برق و از سوی دیگر کاهش چشمگیر قدرت سرمایشی کولر گازی , همچنین استهلاک بالای موتور این دستگاه و در نتیجه از بین رفتن موتور و غیر قابل استفاده شدن این دستگاه برای سالن های کشت قارچ خوراکی میگردد.
در حالی که در خنک کننده های مینی چیلر ساخت شرکت اندیشه سبز به علت سرمایش دو مرحله ای و استفاده از محلول حد واسط امکان ایجاد برفک وجود ندارد. به وسیله این دستگاه هوای سالن قارچ مکیده ، به شدت خنک می گردد و دوباره به سالن پرورش قارچ دمیده می شود .این سیستم علاوه بر سرمایش مناسب برای سالن پرورش قارچ موجب یکسان شدن میزان رطوبت ، دما، دی اکسید کربن در همه جای سالن پرورش قارچ می گردد.( اصطلاحا سیر کولا سیون) – همچنین در این سیستم که یکی از پیش رفته ترین مکانیزم های سیستم های خنک کننده و سرمایش محیطی می باشد مصرف برق تا نصف کاهش می یابد به طوری که یک خنک کننده یا پکیج سرمایشی یا به عبارت دیگر یک مینی چیلر با قدرت 42000بی تی یومصرف برقی حدود 1500وات با 6 تا 8 آمپر دارد در حالی که یک کولر گازی با این توان حدود 16 آمپر با همین توان مصرفی را دارا می باشد.

با استفاده از این دستگاه خنک کننده سالن قارچ ،که کاملا سازگار با سایر سیستم های سالن پرورش قارچ خوراکی همچون رطوبت ساز، مه پاش، هیتر و غیره می باشد دیگر هیچ نیازی به تعطیلی واحد ها در فصل تابستان مخصوصا در مناطق گرمسیری نیست و با توجه به مصرف برق بسیار پایین این خنک کننده دیگر هیچ نگرانی متوجه واحد های تولیدی نمی باشد.

مینی چیلر ها و پکیج های سرمایشی شرکت اندیشه سبز یک گام به جلو در تولید خنک کننده های گازی با مصرف برق بسیار پایین و قیمت ارزان در کشور می باشد شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفتر شرکت اندیشه سبز تماس بگیرید.با یک بار استفاده از پکیج های سرمایشی مینیاتور مخصوص سالن قارچ خوراکی سایر روشهای سرمایشی را به فراموشی خواهید سپرد.
متریال تشکیل دهنده خنک کننده های صنعتی شرکت اندیشه سبز:
خنک کننده های مینیاتور دارای بدنه خارجی از جنس گالوانیزه رنگی ساخت کشور روسیه و فن های سانتریفیوژ فوروارد دو طرفه و اوابراتور های 96000بی تی یو و موتور های گاز 404 زیر صفری و همچنین پمیپ های داپ ساخت کشور ایتالیا می باشد.

شما می توانید برای کسب اطلا عات بیشتر و خرید با دفتر شرکت تماس بگیرید.

تحویل در سر تا سر ایران و شمال عراق و در یافت وجه دستگاه هنگام تحویل کالا .

شرکت اندیشه سبز
تولید کننده سیستم های تنظیم وتولید رطوبت و حرارت و برودت همچنین یخ ساز، کارخانه تولید یخ؛ هیتر ؛ بخاری صنعتی و چیلر

آدرس کارخانه : ارومیه شهرک صنعتی فاز دو توسعه بلوار مهارت واحد های 11 و 19 و20
آدرس دفتر فروش: ارومیه خیابان خیام جنوبی جنب پاساژ خرم و نور مجتمع علم جو شرکت اندیشه سبز

فروش انواع لوازم و قطعات ساخت دستگاه هاى جوجه کشى به همکاران ومشتریان گرامى 

دفتر فروش
044.********.********
044.********.********

فروشگاه مرکزی
044.********.********
044.********

دفتر فروش تهران
021.********.********

کارشناسان فروش :
توحید قصابی:***********
رسول علیزاده:***********
رامین نادری:***********
رضا اسکندری:***********
رسول محمودی:***********
اشکان حیدری:***********
علی حنیفه:***********

فقط یک رئیس در هر شرکت می تواند وجود داشته باشد وآن مشتریست

ارسال سریع برای سر تا سر ایران

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان آذربایجان غربی
آدرس :  استان آذربایجان غربی - ارومیه
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: خنک کننده گازی – پکیج سرمایشی – مینی چیلر –
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط