ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

دانستنی ها درباره گیت فروشگاهی ایمن پایا نگاره

تمام دانستنی ها درباره دزدگیر های فروشگاهی RF و AM.با آگاهی و اطمینان خاطر خرید کنید. فروش ویژه دزدگیر فروشگاهی RF و AM با گارانتی 18 ماهه به همراه آداپتور اضافه جهت حذف سیم بین دو آنتن.

 www.imenpayanegareh.blogfa.com

شرکت ایمن پایا نگاره با سابقه درخشان در زمینۀ سیستم های ضد سرقت فروشگاهی RF و AM با هدف اطلاع رسانی و رفع ابهامات در این حیطه، اقدام به طراحی و ایجاد این سایت نموده و با مقایسۀ محصولات متنوع در آشفته بازار تجهیزات فروشگاهی و اصلاح عملکرد سیستم های تلفیقی اروپایی، چینی و ایرانی، ضمن موفقیت در ایجاد سازگاری گیت های مذکور با شرایط محیطی پر نویز و رفع تداخل فرکانسی (به دلیل مشکلات شبکۀ توزیع برق و سیم کشی غیر اصولی مراکز تجاری و...) سعی در بالا بردن سطح آگاهی هموطنان گرامی و اعتماد سازی در این عرصه را دارد. امید است با التفات به اطلاعات فنی و پیشنهادات ارائه شده توسط شرکت ایمن پایا نگاره موجبات رضایتمندی و اطمینان خاطر مشتریان محترم فراهم گردد.

سیستم های ضد سرقت فروشگاهی (EAS System) با نام شناخته شده دزدگیر لباس،گیت و یا دزدگیر فروشگاهی با قابلیت کنترل پیوسته و دقت بالا قادر به تشخیص خروج غیرمجاز اجناس از فروشگاه می باشند.
گیت های فروشگاهی در 4 فرکانس استاندارد 3.25 مگاهرتز،4.75 مگاهرتز،8.2 مگاهرتزو10.2 مگاهرتز بر پایه RF (radio frequency) با امکان انتقال سریع امواج دارای بالاترین سرعت در تشخیص تگ هستند و سیستم ضد سرقت فروشگاهی با فرکانس 58کیلو هرتز بر پایه (Acousto Magnetic)AM قادر به شناسایی تگ بر روی فلزات و شبه فلزات (در فروشگاه های عینک، آرایشی و بهداشتی، بدلیجات و...) می باشد.
جهت بهره مندی از عملکرد صحیح گیت فروشگاهی به عنوان مکمل سیستم حفاظتی بررسی میزان نویزهای محیطی و در نظر داشتن فرکانس سیستم های فروشگاه های مجاور قبل از پیشنهاد سیستم الزامی است.

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: دانستنی ها درباره گیت فروشگاهی ایمن پایا نگاره
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :