ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

درباره انواع،فروش انواع ترموکوپل با ضمانت1ساله

درباره انواع،فروش انواع ترموکوپل با ضمانت1ساله

ترموکوپل ، از دو هادی غیر یکسان که ممکن است فلز ، آلیاژ یا غیر فلز باشند و این دو هادی در یکی از دو سر انتهائی خود بهم وصل می شوند،تشکیل میشود .این نقطه اتصال ، اتصال اندازه گیری نام دارد و سرهای آزاد آنها به نام اتصال مرجع (یا اتصال سرد) شناخته می شود .
در مورد انواع ترموکوپلها در ادامه صحبت خواهد شد ولی باید توجه داشت که سیم های ترموکوپل طوری انتخاب میشوند که تا جای ممکن از نظر اثرات ترمو الکتریکی با هم تفاوت زیاد داشته باشند و برای یک اختلاف دمائی معین ، ولتاژ ترموالکتریکی (emf) زیادی تولید کنند.
معمولأ ترموکوپلها به سه دسته استاندارد فلزی کمیاب ، استاندارد پایه فلزی و غیر استاندارد تقسیم می شوند . انواع ترموکوپلهای ذکر شده درجدول زیر پوشش دهنده اغلب نیازهای اندازه گیری می باشند ولی با اینحال آنها تمامی نیازها را پوشش نمی دهند و بطور پیوسته تحقیقات برای ساخت انواع دیگر ترموکوپل انجام می گیرد....
مقایسه ترموکوپل با دیگر حسگرها:
  برای اندازه گیری دم انواع مختلفی از حس گرها وجود دارد. برخی از حس گرها نوع قدیمی تر عبارتند از  ترموکوپلها RTDها و ترمیستورها . این حس گرها به دلیل محاسن و کارایی زیاد به طور گسترده به کار
میروند نسل جدید حس گرها مانند حس گرهای مدار مجتمع و ابزار های سنجش دما به روش تابش تنهابرای تعداد محدودی از کاربردها شناخته شده است و مورد استفاده قرار میگیرد.
نوع حس گر بستگی به میزان دقت محدوده دمایی سرعت پاسخ اتصال حرارتی محیط( از نظرشیمیایی الکتریکی و یا فیزیکی بودن) و همچنین قیمت دارد .
 همینطور که در جدول زیر ملاحظه میکنید برای اندازه گیری دماهای پایین و بسیار بالا مناسبتری انتخاب  ترموکوپلها میباشند . محدوده اندازه گیری معمول ترموکوپلها بین 270 - تا 2600+است. ترموکوپل ارزان و بسیار مقاوم است و میتوان از انها در بسیاری از محیطهای فیزیکی و شیمیایی استفاده کرد . برای عملکرد انها نیاز به تغذیه خارجی و جود ندارد و دقت انها معمولا مثبت منفی یک درجه است .
فروش قطعات صنعتی همراه با گارانتی تعویض یکساله
برای مشاهده سایر محصولات و اطلاعات فنی قطعات به سایت ما مراجعه فرمایید یا با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.نیرو های ما آماده پاسخ گویی و ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان می باشند
اطلاعات تماس:
وب سایت:www.e-sensor.ir    www.Nadintech.com   
ایمیل:   [email protected] 
تلفن: *********** - *********** - *********** 
فکس:***********
آدرس:
اصفهان - خ بزرگمهر- چهارراه هشت بهشت- ابتدای هشت بهشت غربی- ساختمان پردیس واحد11

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان اصفهان
آدرس :  استان اصفهان - اصفهان
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: درباره انواع،فروش انواع ترموکوپل با ضمانت1ساله
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط