ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

درب اتوماتیک رکورد سویس record

درب اتوماتیک رکورد سویس record

شرکت تخصصی درین نما آرا
021-********-3

وارد کننده سیستم اپراتور رکورد مدل های 20-21-20/200 و تلسکوپی و فولدینگ اورجینال با گارانتی
فروش ویژه سیستم های درب اتوماتیک برای همکاران:



مشخصات فنی سیستم درب اتوماتیک record سوئیس مدل200 STA 20



سیستم جدید درب اتوماتیک مدل STA 20 200 ساخت کمپانی record سوئیس که به صورت کامل در کشور سوئیس تولید می‌شود و دارای استانداردهای ISO9001 و TUV و CE اروپا بوده و در بسیاری از فرودگاههای اروپائی و همچنین در بسیاری از اماکن عمومی دیگر نصب شده و به خوبی امتحان خود را پس داده است .

کلیه دربهای اتوماتیک نصب شده در برج میلاد تهران ، شرکت ملی نفتکش ایران ، پایانه نفتی خارک و نیز فرودگاه مهرآباد تهران دقیقا از همین مدل سیستم( رکورد 200-20 سوئیس )بوده که هم اکنون در این مکانها نصب و در حال کارمی باشند .

مشخصات خاص این سیستم به قرار زیر است و دارای اجزاء زیر می باشد :

1- کنترل کننده مرکزی درب اتوماتیک CONTOROL BOX:

سیستم مدار الکترونیکی آن (Microprocessor) به صورت اتوماتیک‌ وزن هر درب را می‌سنجد و طول بازشو را حساب می‌کند و حتی اصطکاک و سایش را نیز محاسبه می‌کند. موتور سیستم درب اتوماتیک بر اساس استاندارد اروپا از نوع DC و 24 ولت بوده و به صورت عادی برای دربهای دو لنگه با وزن 120 کیلوگرم جهت هر لَت طراحی شده است ولی تا وزن 200 کیلوگرم برای هر لنگه را نیز به خوبی تحمل می‌کند .

2-سیستم ضد برخورد درب اتوماتیک ANTI CRASH :

در سیستم درب اتوماتیک 20 200 رکورد سوئیس ، در زمان برخورد لنگه های درب با یک مانع ، درب به صورت کامل بازمی شود وسپس در هنگام بسته شدن درب ، زمانی که درب به محل برخورد می رسد ، به صورت هوشمند سرعت درب کم می شود و درب به آرامی از محل برخورد عبور میکند ودرب کنترل میکند که آیا مانع بر طرف شده است و یا هنوز در محل وجود دارد ؟ اگرمانع هنوز برطرف نشده بود درب دوباره باز می شود و اگر مانع برطرف شده بود ، درب به روال عادی بسته می شود .

3- مادون قرمز درب اتوماتیک ( چشمهای بین درب ) :

جهت امنیت کامل افراد ، به جز چشمهای اصلی بالای درب اتوماتیک که فرمانهای باز و بسته شدن را از دو طرف به درب می دهند ، یک جفت ( 2 عدد ) سنسور مادون قرمز جهت نصب مابین دو لنگه ثابت وجود دارد که در صورت ایستادن شخص یا اشخاص در زیر درب و مابین دولنگه ، فرمان باز ماندن درب را به سیستم می دهند .

هر دو چشم مادون قرمز ، ساخت شرکت رکورد سوئیس می باشد .

4- تجهیزات حرکتی درب اتوماتیک ( ریل ، غلطکها و مقطع ریل ):

ریل این سیستم از جنس پروفیل آلمینیوم فشرده می باشد. مقطع ریل این سیستم قابل تعویض بوده و می توان پس از گذشت سالها به راحتی آن را تعویض نمود و نیاز به تعویض کل ریل نیست .

هر لنگه درب اتوماتیک دارای چهار غلطک بزرگ از جنس لاستیک فشرده شده است و دارای دو غلطک راهنما نیز در بالا می‌باشد ( جمعاً 6 غلطک برای هر لنگه درب ) که قابل تنظیم بوده و استحکام خاصی به حرکت درب می‌بخشد و از خروج غلطکها از مسیر اصلی جلوگیری می‌کند.

5- باطری درب اتوماتیک:

سیستم درب اتوماتیک STA – 20 -200 رکورد سوئیس ، تنها سیستم اروپائی موجود در ایران می باشد که دارای باطری 48 ساعته می باشد . دیگر سیستمهای اروپایی دارای باطری معمولی می باشند که فقط 4 یا 5 دفعه پس از قطعی برق، درب را باز و بسته می کند .سیستم درب اتوماتیک STA20 رکورد مجهز به یک باطری مخصوص بک آپ BACK UP است که در صورت نبودن برق ، تا 48 ساعت درب به صورت عادی به عملکرد خود ادامه می‌دهد و در صورتی که تردد از درب زیاد نباشد حتی تا چندین روز نیز می‌تواند به عملکرد خود ادامه بدهد ( حداقل 400 بار باز و بسته می‌شود )

6-کلید تنظیمات دیجیتال درب اتوماتیک دارای LCD:

سیستم درب اتوماتیک STA20 دارای یکعدد صفحه کلید تنظیمات کاملا دیجیتال به همراه نمایشگر LCD بوده که بوسیله آن امکان تنظیم سیستم به پنج حالت عملکرد: 1- اتوماتیک 2-دائم بازشو 3-نیمه بازشو(یا حالت تابستانی، زمستانی) 4- قفل 5-ورود ممنوع وجود دارد

کلیه تنظیمات دستگاه درب اتوماتیک اعم از سرعت باز و بسته شدن و زمان باز ماندن ومقدار عرض باز شورا میتوان از طریق این کلید انجام داد .

7-سیستم اعلام خطا درب اتوماتیک ( نمایش و آلارم عیب دستگاه روی صفحه LCD کلید )

بزرگترین برتری جدید سیستمهای درب اتوماتیک رکورد سوئیس ، اعلام خطای پیش آمده دستگاه بر روی صفحه نمایش می باشد.

در سیستمهای قدیمی رکورد سوئیس ، ایرادهای دستگاه توسط چراغهای ریز روی صفحه کلید مشخص می شد و میبایست تعداد خاموش و روشن شدن آنها را شمرد، و از روی تعداد آنها کد خرابی سیستم مشخص می شد .

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: درب اتوماتیک رکورد سویس record
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :