ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

درب ضد سرقت افرا درب

درب ضد سرقت افرا درب

شرکت افرا درب سلماس یکی از بزرگترین تولید کنندگان درب ضد سرقت و ضد حریق و اتاقی در سطح کشور می باشد که در سال 1383تاسیس یافت.این شرکت در زمینی به مساحت 15000 مترمربع وسالن تولید 9000 مترمربع با پشتوانه علمی و کادر مجرب و با استفاده از ماشین آلات روز دنیا در این صنعت توانسته یکی از بزرگترین تولید کنندگان درب ضد سرقت و درب ضد حریق و انواع درب اتاقی در سطح کشور باشد.
 
 افرادرب با برخورداری از توان نیروی انسانی مجرب و متخصص و خطوط تولید مجهز به ماشین آلات روز دنیا در زمینه تامین سفارشات مشتریان به تولید انواع درب های ضدسرقت و آپارتمانی از طریق واردات مواد اولیه از کشور ترکیه فعالیت می نماید.

 تداوم ارائه خدمات با کیفیت عالی و دقت به رعایت استانداردهای جهانی کالا و خدمات و جلب رضایت مندی مشتریان از اهداف متعالی مدیریت و کارکنان شرکت افرا می باشد. افرادرب در سال های 89 و 90 در دو سال متوالی توانسته عنوان واحد نمونه استان آذربایجان غربی را به خود اختصاص دهد. همچنین در کلیه دوره های نمایشگاه بین المللی تهران شرکت داشته است و همچنین می توان به انتخاب مدیرعامل شرکت به عنوان یکی از چهره های برتر تولیدی استان آذربایجان غربی و کارآفرین نمونه در سال 92 از افتخارات این شرکت تولیدی نام برد.

از جمله پروژه های انجام شده توسط این شرکت می توان به شرکت تعاونی فجر نور تهران، پروژه بسیجیان تبریز، شرکت کوثر تهران، پروژه کیهان زنجان، پروژه پردیسان قم، پروژه مسکن مهر جلفا، پروژه مسکن مهر سنندج، پروژه آموزش و پرورش زاهدان، پروژه سماء سپاه تهران، تعاونی مسکن منتظران جهرم، شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب، تعاونی مسکن خیبر سمنان، تعاونی مسکن مهر عجبشیر، پروژه پیام مخابرات کرمان ، تعاونی مسکن شرکت آب و فاضلاب ایلام، نیروی انتظامی ارومیه، پروژه حکمت ارومیه، تعاونی مسکن نیروگاه حرارتی شازند کرمان و ... می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت ما مرجعه فرمایید.

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: درب ضد سرقت افرا درب
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :